Ny maske søges
Fra : lpp

Dato : 21-05-03 19:50

Kære NG

Jeg vil høre om der er nogen, der kan anbefale en maske der passer til et
smalt hoved og en stor næse?
Det skal være en maske, der kan prøves og købes i en butik herhjemme.

Bedste hilsner
Lars

Fra : Lars Nielsen

Dato : 21-05-03 22:07

"lpp" <lpp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smalt hoved og en stor næse?
> Det skal være en maske, der kan prøves og købes i en butik herhjemme.

Hej Lars.

Besøg din nærmeste dykkershop, og se hvad de har at byde på. Find en maske
som ikke klemmer. Og som sidder tæt uden rem, når du søger luften indad.

Lars.

Fra : lpp

Dato : 22-05-03 10:24

Hej Lars

Jeg er klar over de basale retningslinjer ved køb af maske.
Det jeg havde håbet på var et svar ala "jeg har også et smalt hovede og stor
næse og jeg har købt en Mares Stoneface og den er bare perfekt til mig!"

Bedste hilsner
Lars

Fra : TV Jakobsen

Dato : 25-05-03 14:02

"lpp" <lpp@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
stor
> næse og jeg har købt en Mares Stoneface og den er bare perfekt til mig!"

Prøv en Cressi "Big Eye". Jeg har, som dig, også et smalt hovede og en stor
næse, og jeg er superglad for den.

mvh
Thomas