Rise of nations
Fra : Jannik E.

Dato : 21-05-03 18:48

Nogle der ved om ens befolkning eller hær, kan blive utilfredse og gøre
oprør som i Civilization?
Håber det, da jeg leder efter et realistisk RTS

Hvis nogle ved, om der findes andre spil hvor det er muligt, må de også
gerne sige til.

--
Jannik

(Slet "removethis123", for direkte mail)

Fra : Jacob Riis

Dato : 21-05-03 19:31

"Jannik E." <jaes@removethis123mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Jannik
>
> (Slet "removethis123", for direkte mail)

I Sid Meier´s Alpha Centauri kan de også gøre oprør. Jeg har lige fundet
spillet ned fra hylden igen. I gamle dage var jeg ret begejstret for
spillet, men jeg synes ikke helt det er så sjovt mere. Men nu vil jeg jeg
lige give det en chance til, det kan ikke passe at jeg ikke kan slå
computern selv på middelsvært niveau

--
Jacob

Fra : Emil Jensen

Dato : 21-05-03 21:34

Jeg har ikke Civilization, men jeg har Rise Of Nations. I Rise Of Nations
kan ens befolkning eller hær ikke blive tilfredse og gøre oprør

I Rise Of Nations kan du udvikle dig gennem forskellige tidsæraer såsom
romertiden, II Verdenskrig temaer helt op til idag og lidt ind i fremtiden.
Men det irriterer mig at jeg ligesom selv kan bestemme tempoet for den
udvikling, forstået på den måde at når mit folk udvikler sig et trin højere
op gør resten af verdenen det også, men aldrig omvendt

Rise Of Nations er da sjovt nok, men det minder om et avanceret udgave af
RISK på nogle områder...

Jeg vil også meget gerne høre forslag...

Mvh

Emil

Fra : Jannik

Dato : 23-05-03 11:36

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message news:<bagns9$sr0$1@sunsite.dk>...

> Jeg vil også meget gerne høre forslag...

Jeg kom faktisk i tanke om en del alligevel.

De sikre:
Seven Kingdoms 2 og Lord of the Realms 2 (kun real time kampe).

De næsten sikre :) :
Settlers 3 og 4 og Anno 1503

Og tak for svaret i øvrigt

Fra : Jannik

Dato : 23-05-03 11:40

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message news:<3ecbc5ef$0$7634$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...

> [...]
> spillet, men jeg synes ikke helt det er så sjovt mere. Men nu vil jeg jeg
> lige give det en chance til, det kan ikke passe at jeg ikke kan slå

Det var nu RTS jeg efterlyste. Men tak for svaret alligevel :)

Fra : Jacob Riis

Dato : 23-05-03 12:57

"Jannik" <jaes@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message

> Det var nu RTS jeg efterlyste. Men tak for svaret alligevel :)

Har lige fundet ud af at det var et real time strategy spil du efterlyste
Jeg vidste ikke lige hvad forkortelsen stod for så jeg regnede med at
det et spil i stil med Civilization...

Civ 3 kan vist også køre i realime i en særlig "mode" selvom spillet
egentligt er et trækbaseret spil.

--
Jacob