/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
GSX600F - motor?
Fra : Martin K. Gammelholm


Dato : 21-05-03 16:23

Hey! :D

Jeg skal ned og kigge på en GSX600F fra 98' imorn, men inden ville jeg
selvfølgelig lige høre gruppen, om der er noget man skal bemærke på denne
model?
Hva med motoren, har den nogle negative sider?

På forhånd tak!

MVH
Martin



 
 
SLP/JM (21-05-2003)
Kommentar
Fra : SLP/JM


Dato : 21-05-03 16:31


"Martin K. Gammelholm" <buzzlightbeer@mail.dk> skrev
> Hva med motoren, har den nogle negative sider?

Ja, den skulle efter sigende have dårlige knastaksler. Det er debatteret en
del her i forummet, så prøv at lave en søgning efter emnet på
http://www.google.com/advanced_group_search

--
Mvh Susanne



John (21-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-05-03 18:54


"SLP/JM" <susanne_lundp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, den skulle efter sigende have dårlige knastaksler. Det er debatteret
en
> del her i forummet, så prøv at lave en søgning efter emnet på
> http://www.google.com/advanced_group_search


og nej ....og atter nej, det er en skrøne ....en 98'er GSXF600 har ingen
problemer med knasten, så køb du bare sådan en, det er en superdejlig all
round maskine

By the way så har jeg rød GSXF600 til salg
....7400 km, utrolig velholdt, er lige blevet serviceret ved 6000 km, pris 73
K, sælges grundet køb af større MC 1000 ccm !!!

V.H John - GSXF0,6L http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=236



Mads Stetter (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 21-05-03 21:29

John wrote:
> By the way så har jeg rød GSXF600 til salg
> ...7400 km, utrolig velholdt, er lige blevet serviceret ved 6000 km,
> pris 73 K, sælges grundet køb af større MC 1000 ccm !!!
>
> V.H John - GSXF0,6L http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=236

Den blev du hurtigt træt af!?!

Og så efter alle disse år på øvert!

MVH Mads Stetter



John (21-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-05-03 21:50


"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den blev du hurtigt træt af!?!

Ikke rigtigt, GSXF'eren er en dejlig allround mc, meenn ....jeg har nu 100 K
til at stå og grine af mig ....de skal måske kastes i en byttehandel til en
RSV mille

> Og så efter alle disse år på øvert!

hhmm "øvert" ....efter alle disse år er i virkeligheden sådan her blandet
med lidt mc :

2003 - 2000 = GSXF'eren + Aprilia RS 125

2000 - 1997 = 2 stk EU45'ere Aprilia RS 50'ere

1997 - 1993 = 8 stk blandede EU45'ere ( sjov tid .. 2 af dem
genopbygninger )

1993 - 1984 = Yamaha DT175 + 2 stk Yamaha XT 350

1984 - 1975 = Knallerter og Vespascootere, Crossere i fler hobe-hobetal !!!!

Hvem sagde gamle knark, født med to hjul istedet for ben ? sjyyrrkk
....sjyrrkk

V.H John Kramme




Jes Vestervang (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 21-05-03 22:10

John wrote:

> "SLP/JM" <susanne_lundp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>> Ja, den skulle efter sigende have dårlige knastaksler.

> og nej ....og atter nej, det er en skrøne ....en 98'er GSXF600 har ingen
> problemer med knasten, så køb du bare sådan en, det er en superdejlig all
> round maskine

Vild påstand! Hvorfor skal vi tro på netop dig? Du bliver altså nødt til
at lægge nogle beviser på bordet, når du (cirka) ene mand modsætter dig
alle andre!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 (verdens bedste cykel) og en MTX125R

Rune \(Bandit600R\) (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 22-05-03 14:17

> Vild påstand! Hvorfor skal vi tro på netop dig? Du bliver altså nødt
til
> at lægge nogle beviser på bordet, når du (cirka) ene mand modsætter dig
> alle andre!

Hey hey!

Min GSF600 har kørt 60.500km uden videre slitage på knastaksel!
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.483 / Virus Database: 279 - Release Date: 19-05-2003



Armand (23-05-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 23-05-03 01:06


Rune (Bandit600R) <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en
news:3ecccdcb$0$5134$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Vild påstand! Hvorfor skal vi tro på netop dig? Du bliver altså nødt
> til
> > at lægge nogle beviser på bordet, når du (cirka) ene mand modsætter dig
> > alle andre!
>
> Min GSF600 har kørt 60.500km uden videre slitage på knastaksel!

OK!
Og det er jo heler ikke umuligt !!

Forøvrigt er det ikke decideret slitage; men såkaldte "pitting's", der er
små sorte "prikker" á: huller i knastens overflade!
Har du haft læsebrillerne på næsen og nær-kigget dine knaster for sådant???

--
Armand.



John (24-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 24-05-03 19:56


"Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Min GSF600 har kørt 60.500km uden videre slitage på knastaksel!


Herligt, det ville være dejligt hvis alle ( lige som du Rune ) der har GSF,
GSXF ville skrive her om deres MC'ere "uden" problemer, for at få lidt
oprejsning omkring disse maskiner

John



John (24-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 24-05-03 19:48


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Vild påstand! Hvorfor skal vi tro på netop dig? Du bliver altså nødt
til
> at lægge nogle beviser på bordet, når du (cirka) ene mand modsætter dig
> alle andre!

Du skal ikke nødvendigvis tro på mig, du bør have en sund skepsis overfor
hvad du læser både her og andre steder, det er mit råd til dig

Jeg vil gerne fremlægge beviser, men lad os hellere høre hvor mange
knastaksler folk herinde tror at der er solgt i DK til GSXF600 og 750,
kontra hvor mange MC'ere af den art ( gætteleg ) det må jo være høje tal
siden GSXF'eren bliver vurderet så dårligt som den gør !

John



Orla Pedersen (24-05-2003)
Kommentar
Fra : Orla Pedersen


Dato : 24-05-03 20:36


John skrev i meddelelsen <3ecfbe73$0$4340$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

>Jeg vil gerne fremlægge beviser, men lad os hellere høre hvor mange
>knastaksler folk herinde tror at der er solgt i DK til GSXF600 og 750,


Det bliver svært at lave statistik på. I en given situation ville jeg (også)
vælge at handle i et af vore nabolande :-/ og som sådan ikke indgå i
importørens register/statistik.

mvh
Orla


>John




kristian budde (24-05-2003)
Kommentar
Fra : kristian budde


Dato : 24-05-03 21:24


"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted@post.tele.dk> wrote in message
news:3ecfca66$0$32495$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> John skrev i meddelelsen <3ecfbe73$0$4340$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
>
> >Jeg vil gerne fremlægge beviser, men lad os hellere høre hvor mange
> >knastaksler folk herinde tror at der er solgt i DK til GSXF600 og 750,
>
>
> Det bliver svært at lave statistik på. I en given situation ville jeg
(også)
> vælge at handle i et af vore nabolande :-/ og som sådan ikke indgå i
> importørens register/statistik.
>
> mvh
> Orla
>
>
> >John
>
>
>

Det var egentlig en godt ide som John kommer med her så kan det en gang for
alle bliver bevist om der noget med de dårlige knaster eller om der er en
myte som bliver holdt i live af os selv.

Det er rigtigt at en hel del folk nok vælger at købe en knast i udlandet
hvis de skulle få brug for en sådan men der skulle vel stadig være basis for
en sammenligning mellem modellerne. Der skal naturligvis vælges et par
modeller som er "ens" i motoren sådan cirka, tid på markedet, pris og måske
også i mængden af solgte. Man kunne f.eks sammeligne med XJ600 skulle jeg
mene.

Jeg vil se frem til at der bliver fremlagt beviser eller det tætteste vi kan
kommer på dem

Mvh
Kristian Budde
Som ikke selv ville være alt for sikker på at købe en GSX600F, og ellers
gerne vil have en godt tone i det her forum



Jens Rafaelsen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Jens Rafaelsen


Dato : 21-05-03 16:40

Martin K. Gammelholm wrote:
> Jeg skal ned og kigge på en GSX600F fra 98' imorn, men inden ville jeg
> selvfølgelig lige høre gruppen, om der er noget man skal bemærke på
> denne model?
> Hva med motoren, har den nogle negative sider?

Det største potentielle problem er knastakslerne, og det betyder ikke det
store om maskinen er ny eller gammel. Min indsugningsknast var færdig ved
omkring 66.000 km (95'er = den gamle model) og har hørt om en ny model, hvor
problemet opstod efter 20.000 km. Det optimale ville nok være, hvis man selv
kunne får syn for sagen ved at åbne motoren, og så kunne man jo stille
ventiler og se efter rust ved samme lejlighed. Ellers kan du evt. aftale med
sælger om at få en forhandler til at kigge på den.

Jeg mener, jeg gav omkring 2000 for en ny indsugningsknast bestilt hjem fra
England, men hvis det er begge knaster, alle vippearmene og ved en dansk
forhandler løber det nemt op over 10.000 kr.

Ellers bør du også spørge om, hvornår lejerne i bagsvinger og linket er
smurt. Nogle af lejerne og bøsningerne kan løbe op over 500 kr for et sæt.

--
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175



John (21-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-05-03 18:59


"Jens Rafaelsen" <rafaelsen@stofanetpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Det største potentielle problem er knastakslerne, og det betyder ikke det
> store om maskinen er ny eller gammel. Min indsugningsknast var færdig ved
> omkring 66.000 km (95'er = den gamle model) og har hørt om en ny model,
hvor
> problemet opstod efter 20.000 km. Det optimale ville nok være, hvis man
selv
> kunne får syn for sagen ved at åbne motoren, og så kunne man jo stille
> ventiler og se efter rust ved samme lejlighed. Ellers kan du evt. aftale
med
> sælger om at få en forhandler til at kigge på den.

Det er synd at de få tilfælde der har været, specielt med modeler før 96'
stadig spøger mht. til rygtet om dårlige knaster, prøv at undersøge hvor
mange tilfælde der er af dårlige knaster på modeler efter 97' , der er så få
at de kan tælles på en hånd her i DK !

> Jeg mener, jeg gav omkring 2000 for en ny indsugningsknast bestilt hjem
fra
> England, men hvis det er begge knaster, alle vippearmene og ved en dansk
> forhandler løber det nemt op over 10.000 kr.

Ja det er med at være vågen når man skal bestille dele, det var da ellers
billigt med de 2 K som du gav

V.H John - GSXF0,6L http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=236



Jens Rafaelsen (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Jens Rafaelsen


Dato : 21-05-03 19:17

John wrote:
> Det er synd at de få tilfælde der har været, specielt med modeler før
> 96' stadig spøger mht. til rygtet om dårlige knaster, prøv at
> undersøge hvor mange tilfælde der er af dårlige knaster på modeler
> efter 97' , der er så få at de kan tælles på en hånd her i DK !

Tjaeh så få tilfælde er det vel heller ikke, og der er jo altså en grund til
at rygtet er opstået. Da jeg var inde for at høre på priserne på knastakslen
hos en lokal forhandler, fortalte han, som tidligere skrevet, at de havde
haft en maskine inde, hvor knastakslen skulle skiftes efter 20.000 km. Og
det var netop af de ny modeller, hvilket undrede ham, da de nye modeller har
en anden knastaksel med mindre skrappe knasttider. Så problemet er der altså
stadig for modeller efter 97'.

Men så voldsomt er problemet altså heller ikke. Det er ikke så svært at
skifte knastakslerne, og man ser jo alligevel om det er ved at være tid til
en udskiftning, når man stiller ventiler. Jeg ved ikke hvor god den
erstatningsknastaksel, jeg har købt, er, men jeg har ladet mig fortælle, at
man kan flytte topstykket osv. over fra en bandit, der ikke har samme
problem.

--
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175



John (21-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-05-03 19:25


"Jens Rafaelsen" <rafaelsen@stofanetpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Tjaeh så få tilfælde er det vel heller ikke, og der er jo altså en grund
til
> at rygtet er opstået. Da jeg var inde for at høre på priserne på
knastakslen
> hos en lokal forhandler, fortalte han, som tidligere skrevet, at de havde
> haft en maskine inde, hvor knastakslen skulle skiftes efter 20.000 km. Og
> det var netop af de ny modeller, hvilket undrede ham, da de nye modeller
har
> en anden knastaksel med mindre skrappe knasttider. Så problemet er der
altså
> stadig for modeller efter 97'.

Man hører altid om de få forældre der banker deres børn, men aldrig noget om
dem der aer deres børn på kinden ....oki, sorry, dette er ikke en
nyhedsgruppe omhandlende voldsramte børn, men jeg håber at du forstår
sammenligningen

V.H John - GSXF0,6L http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=236



John (21-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-05-03 19:32

"Jens Rafaelsen" <rafaelsen@stofanetpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Tjaeh så få tilfælde er det vel heller ikke, og der er jo altså en grund
til
> at rygtet er opstået. Da jeg var inde for at høre på priserne på
knastakslen
> hos en lokal forhandler, fortalte han, som tidligere skrevet, at de havde
> haft en maskine inde, hvor knastakslen skulle skiftes efter 20.000 km. Og
> det var netop af de ny modeller, hvilket undrede ham, da de nye modeller
har
> en anden knastaksel med mindre skrappe knasttider. Så problemet er der
altså
> stadig for modeller efter 97'.

Man hører altid om de få forældre der banker deres børn, men aldrig noget om
alle dem der aer deres børn på kinden ....oki, sorry, dette er ikke en
nyhedsgruppe omhandlende voldsramte børn, men jeg håber at du forstår
sammenligningen

V.H John - GSXF0,6L http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=236




Armand (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-05-03 20:11


John <kramsen@stofanet.dk> skrev i en
news:3ecbc623$0$284$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
>
> Man hører altid om de få forældre der banker deres børn, men aldrig noget
om
> alle dem der aer deres børn på kinden ....oki, sorry, dette er ikke en
> nyhedsgruppe omhandlende voldsramte børn, men jeg håber at du forstår
> sammenligningen

Det der er så påfaldende er at der netop ikke er så mange der "banker deres
børn", andet end i familien Suzuki :-|

--
Armand.



MKS - 74 (21-05-2003)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 21-05-03 20:22

On Wed, 21 May 2003 21:10:34 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:


>Det der er så påfaldende er at der netop ikke er så mange der "banker deres
>børn", andet end i familien Suzuki :-|

*ROTFLMAO*


--
-Michael

Mikkel Christensen (22-05-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 22-05-03 06:54

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> John <kramsen@stofanet.dk> skrev i en
> news:3ecbc623$0$284$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> >
> > Man hører altid om de få forældre der banker deres børn, men aldrig
> > noget om alle dem der aer deres børn på kinden ....oki, sorry, dette
> > er ikke en nyhedsgruppe omhandlende voldsramte børn, men jeg håber at
> > du forstår sammenligningen
>
> Det der er så påfaldende er at der netop ikke er så mange der "banker
> deres børn", andet end i familien Suzuki :-|

*LOL* Men nogle børn er vel mere øretæveindbydende end andre?

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves
| and a sheep voting on what's for dinner.
| <Author unknown - at least to me>

Armand (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-05-03 20:08


Jens Rafaelsen <rafaelsen@stofanetpunktumdk> skrev i en
news:3ecbc275$0$7606$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> ......en lokal forhandler, fortalte han, som tidligere skrevet, at de
havde
> haft en maskine inde, hvor knastakslen skulle skiftes efter 20.000 km. Og
> det var netop af de ny modeller, hvilket undrede ham, da de nye modeller
har
> en anden knastaksel med mindre skrappe knasttider.

Jeg gentager lige mig selv:
Da man lancerede GSXF 750 var det den samme historie med ændrede knasttider
i forhold til GSXR - Og det ændrede intet på kvaliteten dengang, hvorfor så
nu!
Af samme grund udviser jeg (udokumenteret) skepsis over Bandit'erne: Hvorfor
skulle lige de være benådet med ordentlige knastkvaliteter :-/

--
Armand.




Tommy Fer (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Tommy Fer


Dato : 21-05-03 20:31


"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:bagjdc$gqp$1@news.cybercity.dk...
>
> Jens Rafaelsen <rafaelsen@stofanetpunktumdk> skrev i en
> news:3ecbc275$0$7606$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> >
> > ......en lokal forhandler, fortalte han, som tidligere skrevet, at de
> havde
> > haft en maskine inde, hvor knastakslen skulle skiftes efter 20.000 km.
Og
> > det var netop af de ny modeller, hvilket undrede ham, da de nye modeller
> har
> > en anden knastaksel med mindre skrappe knasttider.
>
> Jeg gentager lige mig selv:
> Da man lancerede GSXF 750 var det den samme historie med ændrede
knasttider
> i forhold til GSXR - Og det ændrede intet på kvaliteten dengang, hvorfor

> nu!
> Af samme grund udviser jeg (udokumenteret) skepsis over Bandit'erne:
Hvorfor
> skulle lige de være benådet med ordentlige knastkvaliteter :-/

Nej nemlig, og hvorfor har en bandit 1200 fra 96 med knap 50K på klokken
begyndende pittings på knasterne? Tjae... jeg turde heller ikke røre en
Skruzuki med olie/luftkøling

mvh Tommy Fer



John (21-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-05-03 20:52


"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> skrev i en meddelelse

> Nej nemlig, og hvorfor har en bandit 1200 fra 96 med knap 50K på klokken
> begyndende pittings på knasterne? Tjae... jeg turde heller ikke røre en
> Skruzuki med olie/luftkøling


Jeg håber ikke at alt den dårlige kritik her i denne tråd ødelægger Martin
Gammelholm's opfattelse af olie/luftkølede Suki's, det ville nemlig være
dybt uretfærdigt ....derfor et godt råd til Martin er at undersøge noget
mere omkring eks. hvor mange knastaksler der er solgt i DK til subj.
alternativt spørge i andre fora's hvor mange der ikke har haft problemer med
deres Suki's

V.H John



Armand (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-05-03 23:46


John <kramsen@stofanet.dk> skrev i en
news:3ecbd8ae$0$7609$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
>
> Jeg håber ikke at alt den dårlige kritik her i denne tråd ødelægger Martin
> Gammelholm's opfattelse af olie/luftkølede Suki's, det ville nemlig være
> dybt uretfærdigt ....derfor et godt råd til Martin er at undersøge noget
> mere omkring eks. hvor mange knastaksler der er solgt i DK til subj.
> alternativt spørge i andre fora's hvor mange der ikke har haft problemer
med
> deres Suki's

Fordi at du har en (blind?) tillid til dit private jern, er bl.a. (især!)
jeg altså upålidelig?

For ikke at skulle hive hele skytset frem endnu engang, vil jeg pointere at
mine udtalelser er dokumenterede qua:
- Dyre erfaringer blandt flere af mine klubkammerater på GSXR og GSXF
- Nogle tildragne beretninger om GSXF's hvis væsentligste kvaliteter iflg.
sælger var "nye knaster"
- Samt de tildragelser jeg med tiden har gjort mig her i gruppen.

Jeg forsøger endvidere at bibeholde folks tillid til udtalelserne ved at
præcisere at min skepsis til Bandit'erne er udokumenteret derved at jeg
endnu ikke har set en skade dér med egne øjne, endsige hørt derom.

Som min frue sagde da jeg i sin tid var i færd med at overtale Mads K til at
købe en SV'er fremfor en GSXF600: Hvordan tør du overhovedet anbefale en
fremmed at købe dit eller dat, hvad nu hvis lige hans model brækker sig
efter en uge?? - Og det var jo som sådan rigtigt nok.
Derfor vil jeg så lige vende skytset:
At give folk velmenede råd der kan(!) spare dem for ærgrelser og merudgifter
er rimeligt "sikkert", men tør du virkelig udsætte folk for muligheden for
en 10.000 kr's (jvf. nylige prisangivelser her på gruppen) knastskade blot
p.g.a. din egen ejerstolthed??

--
Armand.
(der er sikker på at Mads K er godt tilfreds med V2'eren)





John (24-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 24-05-03 19:38


"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi at du har en (blind?) tillid til dit private jern, er bl.a. (især!)
> jeg altså upålidelig?

Blind tillid ? ....hør her, hvis det var så galt som påstået med disse
knastaksler så ved jeg at jeg ikke ville købe sådan en GSXF600, det er en
ting som er 100 % sikkert, sådan noget chekker man inden man køber en MC,
men jeg gik da i over et år inden jeg købte min fordi jeg havde hørt så
meget dårligt om den kære "knast" !
( Endnu en gang må jeg sige at der er tale om en storm i et glas vand )

Upålidelig ? sikke et spørgsmål, du må afklare med dig selv om du er det,
jeg kender dig ikke !!!

> For ikke at skulle hive hele skytset frem endnu engang, vil jeg pointere
at
> mine udtalelser er dokumenterede qua:
> - Dyre erfaringer blandt flere af mine klubkammerater på GSXR og GSXF
> - Nogle tildragne beretninger om GSXF's hvis væsentligste kvaliteter iflg.
> sælger var "nye knaster"
> - Samt de tildragelser jeg med tiden har gjort mig her i gruppen.
>
> Jeg forsøger endvidere at bibeholde folks tillid til udtalelserne ved at
> præcisere at min skepsis til Bandit'erne er udokumenteret derved at jeg
> endnu ikke har set en skade dér med egne øjne, endsige hørt derom.

Det har nok stået en Japser og sorteret knastaksler, de dårlige til GSXF og
de gode til Bandit tror du ikke ? ( ment som en joke ...bliver jeg nok nødt
til at skrive for at du fatter det )

> Som min frue sagde da jeg i sin tid var i færd med at overtale Mads K til
at
> købe en SV'er fremfor en GSXF600: Hvordan tør du overhovedet anbefale en
> fremmed at købe dit eller dat, hvad nu hvis lige hans model brækker sig
> efter en uge?? - Og det var jo som sådan rigtigt nok.

Javel ja ....forstand eller held så ?

> Derfor vil jeg så lige vende skytset:
> At give folk velmenede råd der kan(!) spare dem for ærgrelser og
merudgifter
> er rimeligt "sikkert", men tør du virkelig udsætte folk for muligheden for
> en 10.000 kr's (jvf. nylige prisangivelser her på gruppen) knastskade blot
> p.g.a. din egen ejerstolthed??

Meget enig er jeg i at man skal give folk en god rådgivning, det er jo netop
en af grundene til at denne gruppe eksisterer overhovedet, jeg tør sagtens
anbefale en GSXF600 i fremtiden !

Min ejerstolthed ?, hvor herre til hest ....du er da langt ude nu, du gør jo
nærmest GSXF'eren til et dårligt køb i dine beskrivelser :-/

John



John (21-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-05-03 20:42


"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gentager lige mig selv:

nå .....jeg synes ellers ikke at kunne se gentagne posts fra dig, nå men det
skyldes nok at jeg er halvblind ....hvilket er beviseligt, jeg mener da 97 %
sikkert at jeg i sin tid bestilte en Hayabusa til 80 K, men underligt nok
kørte jeg fra forhandleren på min efter manges påstand knastædende Suki-suki
model GSXF , som heldigvis ikke spiser vitamin "jerntilskud" hentet fra
knastakslen !

John



Armand (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-05-03 22:51


John <kramsen@stofanet.dk> skrev i en
news:3ecbd656$0$7657$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
>
> > Jeg gentager lige mig selv:
>
> nå .....jeg synes ellers ikke at kunne se gentagne posts fra dig, nå men
det
> skyldes nok at jeg er halvblind ....hvilket er beviseligt, jeg mener da 97
%
> sikkert at jeg i sin tid bestilte en Hayabusa til 80 K, men underligt nok
> kørte jeg fra forhandleren på min efter manges påstand knastædende
Suki-suki
> model GSXF , som heldigvis ikke spiser vitamin "jerntilskud" hentet fra
> knastakslen !

- - - - vurderet på 7.000 km!? :-/

--
Armand.



John (24-05-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 24-05-03 19:20


"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> - - - - vurderet på 7.000 km!? :-/


Hør lige her, hvem siger at jeg vurderer ud fra min egen MC ? du er da vist
ikke helt klar i hovedet hvad ? jeg har vel erfaringer fra andre, lige så
vel som du har ...tror du den eneste i verden der har det privilegium ?

John



m.grewy (23-05-2003)
Kommentar
Fra : m.grewy


Dato : 23-05-03 10:55

John wrote:

>
> jeg mener da 97 % sikkert at jeg i sin tid bestilte en Hayabusa til
> 80 K, men underligt nok kørte jeg fra forhandleren på min efter
> manges påstand knastædende Suki-suki model GSXF , som heldigvis
> ikke spiser vitamin "jerntilskud" hentet fra knastakslen !
>
Næ måske ikke, men (nu kommer det) en ude fra klubben havde også købt en
hayabusa og året efter blev den kaldt tilbage, pga det netop omtalte.
Så de har det altså også.

Michael



Jes Vestervang (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 21-05-03 22:06

Armand wrote:

> Jeg gentager lige mig selv:

Pjat!

> Da man lancerede GSXF 750 var det den samme historie med ændrede
> knasttider i forhold til GSXR - Og det ændrede intet på kvaliteten
> dengang, hvorfor så nu!
> Af samme grund udviser jeg (udokumenteret) skepsis over Bandit'erne:
> Hvorfor skulle lige de være benådet med ordentlige knastkvaliteter :-/

Banditten har svjv. et helt andet topstykke, hvilket nok mindsker riskoen
for 'smitte' lidt.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408627
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste