Update af software af Samsung SGH-T200
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-05-03 16:19

Hej

Jeg kender en der har en sådan Samsung SGH-t200 som vistnok er hentet hjem
fra honkong eller noget i den retning... Menuen er blandt andet på
Engelsk... Nogen der ved om der er nogen her i Landet der kan lægge Dansk
menu på, så ordbogen også er Dansk?

Takker for hjælp

Her er telefonen:

http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/GSM/MobilePhone_GSM_SGH_T200.htm

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 16:24

KLIP

> ..... Nogen der ved om der er nogen her i Landet der kan lægge Dansk
> menu på, så ordbogen også er Dansk?

Jeg talte med Samsung support i dag i anden anledning (80884646) og fik at
vide, der ingen firmwaredownloads er tilgængelige pt.

Hvornår det kommer ..... The answer is still blowing in my mobilos...

PS: På den af dig nævnte side, kan du klikke til 'downloads' .... der blot
ingen...;-(

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-05-03 16:31

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> wrote in
message news:3ecb9a06$0$48902$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg talte med Samsung support i dag i anden anledning (80884646) og fik at
> vide, der ingen firmwaredownloads er tilgængelige pt.
>
> Hvornår det kommer ..... The answer is still blowing in my mobilos...

Hehe okay, klar information. Tak for det...

Men det vil så sige du også har en sådan mobilos? Synes nemlig også du
snakkede om på et tidspunkt du hentede telefoner til landet til eget
forbrug?

Må jeg spørge hvad du har givet for telefonen omregnet til Danske kroner?

Jeg synes nemlig ham manden der har købt telefonen er blevet fuppet rimeligt
meget med prisen. men ham om det!

> PS: På den af dig nævnte side, kan du klikke til 'downloads' .... der blot
> ingen...;-(>

Okay

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 16:36

KLIP

> Hehe okay, klar information. Tak for det...

No problemo.

> Men det vil så sige du også har en sådan mobilos? Synes nemlig også du
> snakkede om på et tidspunkt du hentede telefoner til landet til eget
> forbrug?

Jeg har lige modtaget en Samsung SGH-V200...

http://makeashorterlink.com/?W2A1210A4

Fiks dims...

> Må jeg spørge hvad du har givet for telefonen omregnet til Danske kroner?

Det må du gerne.

Omregnet til danske kroner = 0,00

Jeg har fået den foræret...

> Jeg synes nemlig ham manden der har købt telefonen er blevet fuppet
rimeligt
> meget med prisen. men ham om det!

Samsungs telefoner er ikke de billigste.

Det koster jo lidt an anvende skabe det lækre design...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-05-03 16:40

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> wrote in
message news:3ecb9cd8$0$48910$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har lige modtaget en Samsung SGH-V200...
>
> http://makeashorterlink.com/?W2A1210A4
>
> Fiks dims...

V for "video" okay ja den er sikkert smart...

> Det må du gerne.
>
> Omregnet til danske kroner = 0,00
>
> Jeg har fået den foræret...

Snydepels

> rimeligt
>
> Samsungs telefoner er ikke de billigste.
>
> Det koster jo lidt an anvende skabe det lækre design...

Så falder du ned af stolen når jeg siger han har givet 3,8K for den

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 16:58

KLIP

> V for "video" okay ja den er sikkert smart...

Det afhænger af udbyderen net osv.

I vor del af verden kører telefonen med Photo = kamera med still-billeder.

I østen er den udstyret med en anden firmware.

Der kan den både lave still-billeder samt små videoer...

Jeg må se at få fat i den firmware...

> Snydepels

> Så falder du ned af stolen når jeg siger han har givet 3,8K for den

Nøøøhhh ... Det er prisen i *ren* handel og vandel.

Når ført der gives et udbydertilskud, kan ingen regne med prisen mere.

I Tyskland koster telefonen blot 279 EUR = ca. 2.100 kr. med tilskud....

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil