Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-out med GeForce MX 440 - sort film
Fra : Svend Emil

Dato : 21-05-03 16:10

Hej

Ja, subjekter siger det..

Når jeg sender signalet fra min PC til TV'et, så kan jeg fint se computerens
skrivebord på TV'et, men bare ikke den film det kører (her er ikke tale om
full-screen visning).
Så jeg kan eks. godt se hele Windows Media afspilleren, men hvor filmen
burde kører, er der bare sort... men lyden virker på TV'et !
Jeg har prøvet forskellige af spillere: BsPlayer, Winamp, PowerDVD, og det
er det samme med dem alle.

Jeg har lige installeret det nyeste codec fra divx.com

Hvad kan problemet være ?
(det har virket fint tidligere)
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Jens

Dato : 21-05-03 17:54

Øh...jeg sidder og har præcis samme problem lige nu med mit MX 400 kort- og
ja, det har også virket før. Hvis der er nogen der har et bud, må de gerne
svare ASAP
mvh
jens

Fra : Jante

Dato : 21-05-03 18:20

"Jens" skrev:

> Øh...jeg sidder og har præcis samme problem lige nu med mit MX 400 kort- og
> ja, det har også virket før. Hvis der er nogen der har et bud, må de gerne
> svare ASAP

Problemet kan være, at kortet ikke kan håndtere overlay på
2 skærme samtidig (er der overhovedet nogle kort,som kan?).
Prøv at sætte TV'et som primær skærm, det virker i nogle tilfælde.

J.L.

Fra : Jens

Dato : 22-05-03 15:47

Så lykkedes det..Jeg gjorde rent bord.
Jeg afinstallerede alle Nvidia-drivers og installerede Nvidia version
2.3.1.1 fra http://download.guru3d.com/
Men hvad der præcis gik galt ved jeg stadigvæk ikke

Fra : Svend Emil

Dato : 22-05-03 18:58

"Jens" <jensisverige26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så lykkedes det..Jeg gjorde rent bord.
> Jeg afinstallerede alle Nvidia-drivers og installerede Nvidia version
> 2.3.1.1 fra http://download.guru3d.com/
> Men hvad der præcis gik galt ved jeg stadigvæk ikke

Altså Detonator 23.11 ???

Kan du linke direkte til filen (eller siden hvor den ligger)??
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 21-05-03 18:19

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev:

> Hvad kan problemet være ?

Gå ind i avancerede egenskaber for skærmen og kig lidt på overlay
controls i Nvidiadelen af kontrolpanelet. Full screen device skal være
fjernsynet.

--
Morten http://miljokemi.dk
http://miljokemi.dk/CrashIE.htm (På eget ansvar!)