Ang T310 og Cam
Fra : Søren C

Dato : 21-05-03 15:26

Hej!

Jeg har bestilt sådan en lille sag SE T310. Men den er jo uden camera. Hvor
god er den der MCA-25?? Og hvor meget mere kommer min mobil til at fylde i
lommen med den påsat? Er der nogle der har billedeksempler på den og så evt
andre Cameratelefoner?

Venligst

Fra : Søren C

Dato : 21-05-03 18:52

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lommen med den påsat? Er der nogle der har billedeksempler på den og så

Er der evt nogle der har link til en side med nogle billed eksempler? Og hva
er forskellen på
MCA-20 og MCA-25? Er der kvalitets mæssig forskel på billederne?

Venligst

Fra : JMo.

Dato : 21-05-03 21:03

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in

> Og hva er forskellen på
> MCA-20 og MCA-25? Er der kvalitets mæssig forskel på billederne?

MCA-25 har zoom-funktion når den bruges på T310 (men ikke på T68i). Den
funktion har MCA-20 ikke.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 21-05-03 20:56

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i melding
> [...]
> lommen med den påsat? Er der nogle der har billedeksempler på den og så

Test av MCA-25 her:

http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-mca25-en.shtml

Kameraet er greit nok til sitt bruk. Ikke blant de aller beste, men absolutt
godkjent. Jeg snakker hele tiden om et mobilkamera :)

Kameraet tar ca 5,5 cm plass i tillegg, når det er påmontert telefonen. Jeg
vil ikke anbefale å gå rundt med kameraet påmontert. Spesielt ikke i lommen!

Jeg har selv en T310 + MCA-25, og jeg synes det går helt greit.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Søren C

Dato : 22-05-03 09:16

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse

> [...]
lommen!

> Jeg har selv en T310 + MCA-25, og jeg synes det går helt greit.

Tak for info'en til jer begge!
Det er da ok billeder den tager. De er da mere skarpe end mange andre
billeder jeg har set
lavet af kamera telefoner... Og så er det jo en billig telefon med kamera
til 750kr....!

Venligst

Fra : dj

Dato : 22-05-03 10:45

> [...]
> billeder jeg har set
> lavet af kamera telefoner... Og så er det jo en billig telefon med kamera

med kamera til 750,- .... hvor?

/dj

Fra : Søren C

Dato : 22-05-03 12:31

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> med kamera til 750,- .... hvor?

Ja jeg har lige givet 249 for telefonen og kameraet MCA-25 har jeg set til
499,- flere steder...
bla hos telmore...

Venligst

Fra : Bo Larsen

Dato : 23-05-03 11:13

Søren C wrote:

> Ja jeg har lige givet 249 for telefonen og kameraet MCA-25 har jeg
> set til 499,- flere steder...
> bla hos telmore...
>
> Venligst

Jeg har selv lige bestilt en T310. Kr. 99,- hos telemobilia.dk + kr. 60,- i
forsendelse!
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole

Fra : Søren C

Dato : 23-05-03 12:40

"Bo Larsen" <Larsen_bsc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv lige bestilt en T310. Kr. 99,- hos telemobilia.dk + kr. 60,-
> forsendelse!
> --

Jeg købte hos telekæden... En butik men kendte så jeg havde mest tiltro til
dem.
Men 249,- er jo stadig billigt på en telefon...
Glæder mig til at modtage den!!

venligst

Fra : Lorentz

Dato : 23-05-03 19:23

> Jeg købte hos telekæden... En butik men kendte så jeg havde mest tiltro til
> dem.
> Men 249,- er jo stadig billigt på en telefon...
> Glæder mig til at modtage den!!

Har lige købt til 300 hos getnet.dk, men det er til gengæld med sonofon
variant - som jo kun koster 25 kr. om måneden :)

håber jeg bliver glad for den. Det er min første SE

Fra : Søren C

Dato : 23-05-03 19:42

"Lorentz" <lorentzNOSPAMMING@ruc.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige købt til 300 hos getnet.dk, men det er til gengæld med sonofon
> variant - som jo kun koster 25 kr. om måneden :)
>
> håber jeg bliver glad for den. Det er min første SE

Me too! Købte engang en T1828 eller T2818 eller noget i den stil.
Den byttede jeg hurtigt til min nuværende Nokia 3310. Den var aaaalt for
langsom
at skrive på og betjene i menu'erne, håber ikke den nye også er sådan...

Venligst

Fra : Michael Melby

Dato : 23-05-03 20:19

Okay, du skal nok regne med at det går lidt langsommer med at skrive SMS
beskeder. I forhold til Nokia 3310.

Men det er en ganske udemærket mobil. Er virkelig glad for min.

Har lige bestilt noget radio til den, og senere regner jeg med at købe et
kamera til den.

Vi lurers ved.....

Fra : Søren C

Dato : 24-05-03 00:26

"Michael Melby" <michael.melby@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men det er en ganske udemærket mobil. Er virkelig glad for min.
>
> Har lige bestilt noget radio til den, og senere regner jeg med at købe et

Hvor meget langsommere snakker vi om? Den erricson jeg havde kunne jeg
skrive meget hurtiger end telefonen kunne følge med. Jeg skulle sidde og
vente på den fik skrevet færdig.... Bliver det ligesådan?
Min Nokia 6310i er iøvrigt ligeså langsom! Den bedste jeg har skrevet
på til Dato er nok min 3310...

Venligst

Fra : Bo Larsen

Dato : 26-05-03 10:25

Søren C wrote:

> [...]
> og vente på den fik skrevet færdig.... Bliver det ligesådan?
> Min Nokia 6310i er iøvrigt ligeså langsom! Den bedste jeg har

Apropos langsomhed, så var jeg lige nede i en telebutik i lørdags. Jeg fik
dem til at sætte et SIM-kort i en T310'er, så jeg kunne "lege" lidt med
fonen.
Den er jo "vildt" hurtig i menuerne, også når man skriver SMS. Jeg har selv
en T65 i øjeblikket, som er blevet opdateret, så den er ikke langsom mere.
Men T310'eren er stadig hurtigere!

Fra : Søren

Dato : 27-05-03 17:28

> [...]
selv
> en T65 i øjeblikket, som er blevet opdateret, så den er ikke langsom mere.

Jep har lige modtaget min T310! Den er nice...

Venligst

Fra : Bo Larsen

Dato : 28-05-03 07:19

Søren wrote:
> Jep har lige modtaget min T310! Den er nice...
>
> Venligst
Da jeg kom hjem igår, lå der seddel fra posthuset.
- Kanon-service fra Telemobilia. Det er 5 dage siden jeg sendte papirerne
til dem, og jeg har allerede min nye mob.fon.
Har dog ikke haft tid til at lege med telefonen endnu. Jeg har kun sendt et
par sms'er, og hold da op.........Den er jo hurtig.