CTD - RR cykel i pop design
Fra : Mads Lund

Dato : 27-03-01 11:44

Se dk.binaer.motor

Det så smukt syn, som nok næppe overlever første træning om 14 dage.

Designet står Morten Dahl for, og især effekten i mærket på tanken og CHRASH
TEST DUMMIES skiltet på bagende er for fed. De er matsorte i normal
belysning, men i solen bliver de nærmest guldfarvede.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 27-03-01 12:23

Mads Lund wrote:

> [...]
> TEST DUMMIES skiltet på bagende er for fed. De er matsorte i normal
> belysning, men i solen bliver de nærmest guldfarvede.

Hej Mads,

har du evt et msg-id ? Det er en _ret_ stor gruppe at abonnere paa med
aaalt for lidt mc og for meget kasse.

mvh

Ian, der er ret nysgerrig, nl
PS. Hvis ikke, kan jeg lokke dig til en direkte mail med billedet ?

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-03-01 14:54

"Ian Rasmussen" <ianr@wm.estec.esa.nl> skrev i en meddelelse

> har du evt et msg-id ? Det er en _ret_ stor gruppe at abonnere paa med
> aaalt for lidt mc og for meget kasse.

Eller hvad med at kyle den på http://www.aub.dk/~molnit/images/mc/DFMbikes/
så alle kan se den også om en måned?

Rittig

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-03-01 12:48

> Det så smukt syn, som nok næppe overlever første træning om 14 dage.

Flot arbejde !

Nu mangler I bare nogle gade maksiner med "replica" ook

/A - /Aprilia - lettere ridset men jeg har ikke mod på en omlakering lige
nu

Fra : Morten Dahl

Dato : 27-03-01 13:46

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tænk det tror jeg sku heller ikke, men så må jeg jo stå klar til at yde
dekorativ førstehjælpsarbejde.. (det ville da virke psykisk presserende
på de andre)

> Flot arbejde !

Jo tak, det tog også sin tid, primært fordi at den eneste HomePage der havde
Aprilia logo liggende i EPS format var nede..

> Nu mangler I bare nogle gade maksiner med "replica" ook

Jeg havde tænkt på at spørge de ærede medlemmer af CTD om lov til at dekorer
min i lidt wannabe, men imellem smølfefolie, en 100% reflekterende og en
babseindpakning (til ALS træffet) bliver der sku nok ikke plads til det, det
tager trods alt 9 timer at pakke en cykel ordentligt ind..

> /A - /Aprilia - lettere ridset men jeg har ikke mod på en omlakering lige
> nu

Jeg har sku aldrig prøvet at pakke en scooter (øhh mc_scooter?) ind. Men alt
efter folietype evt. print og hvor mange øl du medbringer på dagen skal vi
nu nok kunne finde en pris der er til at leve med..

God indfarvet skærefolie : ca.130kr/m2
Med print : ca.220kr/m2

Refleksfolie : ca.360kr/m2
med print : ca. 470kr/m2

Og disse priser må under ingen omstændigheder komme i nærheden af mine
kunder da det er rene materialekostpriser ex.moms. og timeløn,afskrivning
og meget mere.

FOR YOUR EYES ONLY (this message will selfdestruct when viewed by TOLD&SKAT)

Hilsen
Morten Dahl

--
- Forget 911, I dial .357
- Trespassers will be shot,

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-03-01 14:24

> [...]
> efter folietype evt. print og hvor mange øl du medbringer på dagen skal vi
> nu nok kunne finde en pris der er til at leve med..

Sounds like a plan Jeg har set nogle knallertbude køre på nogle der er
pakket helt ind, så det bliver nok ikke den første i landet, men den er nu
kedelig sølvgrå under vintersnavset (Selvom det ikke er mere end en måned
siden sidst den blev vasket). Så en eller anden "trafiksikker farve" og med
lidt "pop"-print ala url / aprilia og lign kunne sikkert blive helt godt.
Det er mest nogle ret enkle flader lige på nær kølegiterret, men der går jo
nok nogle m2 inden man er hele vejen rundt.

/A

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-03-01 17:10

Morten Dahl wrote:
[klip]
> FOR YOUR EYES ONLY (this message will selfdestruct when viewed by
> TOLD&SKAT)

*HAVEGRILL*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-03-01 13:02

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<da_v6.99$rM3.8893@news.get2net.dk>...
> Se dk.binaer.motor
>
> Det så smukt syn, som nok næppe overlever første træning om 14 dage.

Det er det bestemt. Den ser sgu cool ud!

Men bare vent til du ser den mat-sorte AF1er med Pure Pain Racing stickers

--
Mikkel

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 27-03-01 13:39

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote..

> Det er det bestemt. Den ser sgu cool ud!

I den grad. Næsten synd at det snart bliver slebet af...

> Men bare vent til du ser den mat-sorte AF1er med Pure Pain
> Racing stickers på

Har du fået løberne væk

Steen

Fra : Søren L Hansen

Dato : 27-03-01 13:54

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dk> wrote in article
<nP%v6.133$rM3.13102@news.get2net.dk>...

> Har du fået løberne væk

GRILL GRILL GRILL

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-03-01 14:02

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> wrote in article
<01c0b6bd$063b5600$837010ac@pc2316>...
> Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dk> wrote in article
> <nP%v6.133$rM3.13102@news.get2net.dk>...

> GRILL GRILL GRILL

Haha... Det glæder mig at mine naive malerforsøg morer jer Men på grund
af min egen manglende tro på egne evner *har* jeg allerede indkøbt meget
fint sandpapir, så det er hurtigt fixet. Tror jeg...

Men som Mads siger, så skal det jo kun holde til 1. træning

--
Mikkel

Fra : N/A

Dato : 27-03-01 17:16

Fra : Steen Schmidt

Dato : 27-03-01 17:16

> Hvis du har problemer med at malingen løber så hæld ca. 5% bremsevæske i
> malingen.

Så stopper det hurtigere, eller hva?

Mvh
Steen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-03-01 17:49

Steen Schmidt <SSchmidt@nospam.dk> wrote in article
<S%2w6.1331$94.342911@news010.worldonline.dk>...

> Så stopper det hurtigere, eller hva?

*LOL*

Løberne er der styr på (så løber de nemlig i den rigtige retning..., og
desuden malede jeg med spray.

--
Mikkel

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 28-03-01 02:23

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote..

> Haha... Det glæder mig at mine naive malerforsøg morer jer

Så er jeg netop vendt hjem fra Kolding med 1 stk. AF1 i traileren. Popsmart
i flere farver. Måske jeg skal male den... Har du et godt råd

Steen
Damn, den kører sjovt.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-03-01 10:00

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in article
<u4bw6.1126$Tj4.134736@news101.telia.com>...

> Så er jeg netop vendt hjem fra Kolding med 1 stk. AF1 i traileren.
Popsmart
> i flere farver. Måske jeg skal male den... Har du et godt råd

Hmmm... Mit bedste råd må vel være at lade være...

Men mange gange tillykke med knallerten!

--
Mikkel

Fra : N/A

Dato : 29-03-01 14:18

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 29-03-01 14:18

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> wrote..

> De største lykønskninger skal lyde på vegne af Team Crash Test Dummies

Jow tak da. Nu må der bare gerne snart holde op med at sne...

/Steen

Fra : Mads Lund

Dato : 30-03-01 09:38

"Steen D. > Så er jeg netop vendt hjem fra Kolding med 1 stk. AF1 i
traileren. Popsmart
> i flere farver. Måske jeg skal male den... Har du et godt råd

Også et stort tillykke herfra. Nu skal vi bare have Per til at permanentlåne
en lastbil på Sawo så vi har noget at transportere vores skrammel frem og
tilbage i. Ret beset er vi jo nærmest 6 fra Ålborg og omegn (hvis man kan
kalde Sæby det).

> Steen
> Damn, den kører sjovt.

Vent bare til du kommer på bane med den, der er funfaktoren ca 14.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-03-01 15:36

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> Det så smukt syn, som nok næppe overlever første træning om 14 dage.

Nu er jeg jo ikke to-takts ekspert, men mangler der ikke en udstødning på
den racer? Jeg kan kun se én? )

/Rune

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-03-01 15:40

On Tue, 27 Mar 2001 16:35:42 +0200, "Rune Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk>
wrote:

>Nu er jeg jo ikke to-takts ekspert

Nej,det er du jo ikke,så bare spørg mig,jeg ved alt om 2-taktere.

>, men mangler der ikke en udstødning på
>den racer? Jeg kan kun se én? )

Ja,hvad er det for en tøsecykel,en Prillerracer har da mindst 2 .

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 27-03-01 16:30

"Michael K. S." <Michaelks@image.dk> skrev >
> Ja,hvad er det for en tøsecykel,en Prillerracer har da mindst 2 .

Du mener Prillerracere med Suzuki-motorer, og hvor meget Priller er der
så over det?

--
Susanne

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-03-01 16:36

On Tue, 27 Mar 2001 17:29:55 +0200, "Susanne Lund Pedersen"
<susanne@groenjord.dk> wrote:

>Du mener Prillerracere med Suzuki-motorer

Adr ja,jeg væmmes

> og hvor meget Priller er der
>så over det?

Stadig for meget

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-03-01 17:20

"Susanne Lund Pedersen" <susanne@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener Prillerracere med Suzuki-motorer, og hvor meget Priller er der
> så over det?

Hvor meget prillermotor er der da så over sådan en 125'er

/Rune

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 27-03-01 17:28

"Rune Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget prillermotor er der da så over sådan en 125'er

Øjj Rune...ved du ikke en gang det?

--
Susanne

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-03-01 17:50

> Øjj Rune...ved du ikke en gang det?

Jo, og det er _lisså_ lidt som over 250'er motoren!

/Rune

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 27-03-01 17:56

> Jo, og det er _lisså_ lidt som over 250'er motoren!

Nu har jeg jo heller ikke sagt noget om, hvorvidt 125'eren var mere
Priller end 250'eren, vel?

--
Susanne

Fra : brian jensen

Dato : 27-03-01 18:27

der er vel ikke noget galt i at aprilla bruger en ordentlig motor i deres
fine racere

gsxr brian

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-03-01 18:27

On Tue, 27 Mar 2001 19:26:52 +0200, "brian jensen"
<b.z@vip.cybercity.dk> wrote:

>der er vel ikke noget galt i at aprilla bruger en ordentlig motor i deres
>fine racere

Jow,for så var der kun råd til at putte en skrammel-Suzukimotor i
gadecyklen >.

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-03-01 18:47

"Michael K. S." <Michaelks@image.dk> skrev i en meddelelse

> Jow,for så var der kun råd til at putte en skrammel-Suzukimotor i
> gadecyklen >.

*ROFLMAO!

/Rune

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 27-03-01 19:21

> *ROFLMAO!

Hvem er det nu, der gerne vil ha' en RGV 250? )

--
Susanne

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 27-03-01 19:58

NSR RULES

Poul B-H

Fra : brian jensen

Dato : 27-03-01 20:27

nsr fools

gsxr brian

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-03-01 23:09

"brian jensen" <b.z@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> nsr fools

Enig... Honda skrammel... (nu vi er så langt nede i niveau alligevel )

/Rune

Fra : Tomas Linnet

Dato : 28-03-01 16:10

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:newscache$qe4vag$hcm$1@kalvebod.groenjord.dk...

> "Michael K. S." <Michaelks@image.dk> skrev >
>
> Du mener Prillerracere med Suzuki-motorer, og hvor meget Priller er der
> [...]
Hørt

Tomas
RGV- den ægte vare

Fra : Armand

Dato : 29-03-01 02:31

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
> "Michael K. S." <Michaelks@image.dk> skrev >

> Du mener Prillerracere med Suzuki-motorer, og hvor meget Priller er
> der så over det?

Vel ligeså meget som Prillere med Rotax-motorer

--
Armand.