WGI??
Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 21-05-03 14:12

Jeg vil godt høre om der nogle der har brændt finger på det WGI
også fordi det kan da ikke passe at man bare kan skovle penge ind
uden at lave noget
eller kan man??
Kent
PS
Bare svar her..

Fra : René B. Johansen

Dato : 21-05-03 16:46

Hej Kent

WGI er et at de bedre netværksselskaber jeg har set, og jeg har prøvet et
par stykker.
Fordelen ved WGI er at produkterne ligger på nettet, d.v.s at du ikke skal
have penge stående i lagervarer. Og alt du skal bruge for at fortælle andre
om WGI for du adgang til når du er medlem,og man kan altid få hjælp af sin
sponser.

Men lad mig lige slå fast, at man skovler IKKE bare penge ind.Det kommer
langsomt lidt afhængigt af hvor dygtig man er. Nogle tjener penge allerede
efter en mdr. Og jo flere man har i sit netværk, des mere tjener man.

Mange mener at WGI er Pyramidespil, netværk har form som en pyramide og vi
sælger spil, så MÅ det da være pyramidespil. Men NEJ det er det IKKE .
Forskælden er at man i pyramidespil ikke har nogle varer... Det har WGI.

WGI er blevet undersøgt af forbrugerstyelsen og bagmandspolitiet herhjemme
og ingen af dem har noget at pege finger af.

Venlig Hilsen
René Johansen
WGI medlem.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-05-03 15:03

"René B. Johansen" wrote:

> Mange mener at WGI er Pyramidespil, netværk har form som en pyramide og vi
> sælger spil, så MÅ det da være pyramidespil. Men NEJ det er det IKKE .
> Forskælden er at man i pyramidespil ikke har nogle varer... Det har WGI.

Interesserede kan evt. se i gruppen dk.erhverv.direkte-salg for en _meget_
lang tråd om det reelle indhold i disse "varer".

> WGI er blevet undersøgt af forbrugerstyelsen og bagmandspolitiet herhjemme
> og ingen af dem har noget at pege finger af.

At man ikke har fundet tilstrækkeligt håndfast materiale til at rejse en sag
er jo ikke præcis det samme som at man slet ikke har nogen kritik.

M.v.h.

Jonathan

Fra : TS

Dato : 23-05-03 15:38

> At man ikke har fundet tilstrækkeligt håndfast materiale til at
rejse en sag
> er jo ikke præcis det samme som at man slet ikke har nogen kritik.

Det er nu heller ikke det samme som at det er kritisabel!!!!

Torsten

Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-05-03 18:40

TS wrote:

> rejse en sag
>
> Det er nu heller ikke det samme som at det er kritisabel!!!!

Nej da, - men René's indlæg lød som om "ingen sag" = "ingen kritik".

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : ram2

Dato : 27-10-03 10:59

"René B. Johansen" skrev d. 21-05-03 16:46 dette indlæg :
> Hej Kent
>
> WGI er et at de bedre netværksselskaber jeg har set, og jeg har prøvet
et

Kig her:
http://www.jp.dk/kp:aid=2084234/

Mvh
ram

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 22-05-03 16:59

Kent Sune Mikkelsen wrote:

> Jeg vil godt høre om der nogle der har brændt finger på det WGI
> også fordi det kan da ikke passe at man bare kan skovle penge ind
> uden at lave noget
> eller kan man??

Ja da, det gør alle.
<ironi off>

Tænk dig godt om, er det så eventyrligt godt, hvorfor udnytter de
det så ikke selv ?

Og det gælder alle de tilbud du får.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : xXx NoName xXx

Dato : 22-05-03 22:56

> [KLIP]
> Tænk dig godt om, er det så eventyrligt godt, hvorfor udnytter de
> [...]

Jeg er tilbøjelig til at give Erik ret. Det er de samme løfter og de samme
drømme alle MLM'er prøver at sælge. Der er helt sikkert nogen som tjener
penge, men i det lange løb bliver det nok ikke hverken dig eller mig. (Har
selv prøvet det med telepassport - som var en de mere seriøse)

Bare et par strø tanker

Med Venlig Hilsen
Martin Callsen

Fra : TS

Dato : 23-05-03 09:22

> [...]
> penge, men i det lange løb bliver det nok ikke hverken dig eller mig. (Har
> selv prøvet det med telepassport - som var en de mere seriøse)

MLM ville aldrig eksistere hvis alle tænkte sådan.

Alle seriøse MLM firmaer skal også eks. i det lange løb.

Torsten

Fra : Jan Klausen

Dato : 13-06-03 12:24

Kent Sune Mikkelsen <kent@nospam.mikkelsen.dk> skrev:
>Jeg vil godt høre om der nogle der har brændt finger på det WGI

Hvad mener du med brandt fingerne?

>også fordi det kan da ikke passe at man bare kan skovle penge ind
> [...]

Jo, du har mulighed for at tjene penge uden at rør en finger ved
de spil der er der. eks aktiespillet.

Du kan læse noget om det på dk.penge, nyt MLM sjov eller hvad?
d.24.05.03 og der er en række sur opstød på dk.erhverv.direkte-
salg.

Mvh. Jan Klausen
Datamatiker

--
Jan

Fra : anchri2

Dato : 14-11-03 23:50

Det har du ret i. Man kan godt tjene penge, men ikke skovle dem ind.
Firmaet er en succe, men det er som alt andet, man starter nedefra og
går op.
Hvis du vil høre mere kontakt mig på e-mail: anc@sol.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : MLM

Dato : 15-11-03 13:27

"anchri2" <anchri2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem ind.
> Firmaet er en succe, men det er som alt andet, man starter

LOL, i følge Villads Vest Hansen, kan man :)

Se evt. : www.digitalforum.dk/lortewgi

Annonymus