Andet multimedie
Gemme skygge effekter i PS 6.0
Fra : Claus Bach Mogensen

Dato : 27-03-01 11:37

Hvor f..... er den funktion blevet af, hvor man kunne gemme effekt
indstillingerne til slagskygge etc. som man f.eks. lagde på tekst i
Pohotoshop 5.5.
Jeg kan overhovedet ikke finde bare et lille spor af funktionen i Photoshop
6.0

/Claus

Fra : Madsen

Dato : 27-03-01 13:20

"Claus Bach Mogensen" <claus@odderpro.dk> skrev:

> [...]
> Pohotoshop 5.5.
> Jeg kan overhovedet ikke finde bare et lille spor af funktionen i Photoshop

Skriv din tekst og dobbeltklik på tekstlaget for at komme ind i
effektmenuen. Lav så skyggen som du vil have den og klik på "Ny type"
Giv den et navn og klik på ok. Hvis du så fremover skal bruge effekten
igen, så kan du få den frem ved at klikke på den aller øverste bjælke
inde i effektmenuen. I den danske Photoshop hedder den Typer og
ser sådan her ud: <www.wol.dk/~hijklm/photoshop/gem_effekter.gif>

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Claus Bach Mogensen

Dato : 28-03-01 07:16

Tak for svaret, det var præcist det jeg efterlyste.

/Christopher