MC tøj
Fra : Aragorn23

Dato : 21-05-03 11:41

JEg skal til at købe mc-tøj.
Jeg bor tæt på Køge-MC. Er der nogen der har handlet hos ham, med gode
erfaringer? Ved godt hand priser på mcér er meget dyre, men hvad med tøj?

Nogen der kender til andre butikker med godt mc tøj til rigemlige priser?

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 21-05-03 11:54

www.louis.de
www.hein-gericke.de
www.mconline.dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 21-05-03 12:35

Henrik Steen Larsen wrote:

> www.louis.de
> www.hein-gericke.de
> www.mconline.dk

Jeg har lige købt Daytona dragten fra mconline og er godt tilfreds!
De er små i størrelserne!
Jeg er 185cm høj og skulle have XXL, den sidder tæt til, og det er den
største de har, så det er ikke til høje mennesker
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Brian W.

Dato : 21-05-03 17:21

> [...]
> Jeg er 185cm høj og skulle have XXL, den sidder tæt til, og det er den
> største de har, så det er ikke til høje mennesker

Du kan få en skræddersyet læderdragt fra MConline.dk for 5500 kr. Der er
vidst 15 modeller at vælge imellem.?

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Bjørn S

Dato : 21-05-03 12:00

Aragorn23 wrote:

> Nogen der kender til andre butikker med godt mc tøj til rigemlige priser?

Masi Motor i Holbæk har et rimeligt udvalg, fører bl.a IXS som passer mig
godt. Rimelige priser ?? - tror de følger listepriserne fra katalogerne.
- Og så er det jo Sigma MC i Ringsted som jeg ikke har besøgt, Aagesen i
Hvidovre har også lidt forskellig, Haasum Motor i Vanløse, Fisker på
Aaboulevarden- begrænset udvalg, men skaffer det meste, der er nok at tage
fat i af tøj og butikker

God jagt !

--
/Bjørn

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-05-03 12:07

"tror de følger listepriserne"

Man kan som regel godt handle priserne lidt ned. Der sker da ikke noget ved
at prøve, prisen kan jo ikke blive højere

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ørnsholt

Dato : 21-05-03 13:39

"Aragorn23" <aragorn23@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kender til andre butikker med godt mc tøj til rigemlige priser?

Ikke ham selv - men smid en mail til Søren Lindholt Hansen (everybody
knows...) -Han skaffer!

Fra : Anet

Dato : 21-05-03 20:47

(klip)

Slagelse Mc forretning på Mathildevej er yderst rimelige i deres priser og
især i forhold til f.eks Køge mc forretning. De har en del både i læder og
Goretex og i flere farver og modeller.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-05-03 22:11

Ørnsholt wrote:

> Ikke ham selv - men smid en mail til Søren Lindholt Hansen (everybody
> knows...) -Han skaffer!

Der er vist bare lidt langt fra Aalborg til Køge, ikke?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R