Cool, men ubrugelig feature
Fra : Per Madsen

Dato : 21-05-03 11:15

Er lige blevet opmærksom på denne feature, selv om I sikkert kender den
i forvejen

1. Slå "Genie"-effekt til i Dock indstillinger
2. Åbn et vindue
3. Minimer vindue (gul knap) mens du holder "Shift" nede
og
4. Hold "Shift" nede mens du klikker på det minimerede vindue i docken.

Ser meget cool ud

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-05-03 12:19

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> og
> 4. Hold "Shift" nede mens du klikker på det minimerede vindue i docken.

I et program med flere vinduer kan man forsøge sig med samtidig at holde
"alt" nede
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 21-05-03 13:46

> I et program med flere vinduer kan man forsøge sig med samtidig at holde
> "alt" nede

Total porno, nu ved jeg hvad jeg skal drille mine pc venner med

- Jørgen

Fra : Per Madsen

Dato : 22-05-03 00:45

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Total porno, nu ved jeg hvad jeg skal drille mine pc venner med
>
> - Jørgen

Virker også med skaleringseffekten kan jeg se...
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Peter Kiil

Dato : 22-05-03 01:20

Per Madsen - permandREMOVETHIS@cool.dk on 5/22/03 1:44 AM wrote:

> Virker også med skaleringseffekten kan jeg se...

Og ved åbning af mapper....

--
/peter

Fra : Jakob

Dato : 23-05-03 17:37

> Total porno, nu ved jeg hvad jeg skal drille mine pc venner med

Nyheden er hermed sluppet ud til en pcbruger (har lige set filmen),
vi finder på et modtræk

Hygge

Jakob

Fra : Per Madsen

Dato : 24-05-03 18:05

Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

> Nyheden er hermed sluppet ud til en pcbruger (har lige set filmen),
> vi finder på et modtræk
>

> Hygge
>

> Jakob

I har nogle gange sådan nogle flotte blå skærme ;--)

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Jakob

Dato : 24-05-03 19:10

> I har nogle gange sådan nogle flotte blå skærme ;--)

Ja da, uendelig stilrent og fredeligt, en pc udgave af en japansk have

Er du foriøvrigt ved at være færdig ??

Hygge

Jakob

Fra : Per Madsen

Dato : 24-05-03 21:54

Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

> Ja da, uendelig stilrent og fredeligt, en pc udgave af en japansk have

Ha, vel omtrendt lige så roligt som i Kobe d.17 januar 1995 )

> Er du foriøvrigt ved at være færdig ??

Skal forhåbentlig forsvare til juli....

....og dig?

Har du fået barberet rotten?!

Fra : Jakob

Dato : 24-05-03 21:59

> Ha, vel omtrendt lige så roligt som i Kobe d.17 januar 1995 )

(sig det ikke til nogen, men jeg ser faktisk aldrig en blå skærm

> Skal forhåbentlig forsvare til juli....

Husk at sende en dato

> ...og dig?
>
> Har du fået barberet rotten?!

Mindst hver tredie dag, og så 8 gange i træk

Hygge

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-05-03 22:07

On Sat, 24 May 2003 22:58:34 +0200, Jakob wrote:

> Mindst hver tredie dag, og så 8 gange i træk

Er Jacob ikke et drengenavn?
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Jakob

Dato : 24-05-03 22:17

In article <pan.2003.05.24.21.07.05.271312@mail.edlich.dk>, newsspam4
@mail.edlich.dk says...

> Er Jacob ikke et drengenavn?

Det er korrekt , men en rotte kan godt være en rotte

Fra : Per Madsen

Dato : 25-05-03 09:53

> Er Jacob ikke et drengenavn?

LOL

Jakob læser, ligesom jeg, biologi på Odense Universitet. Sidst jeg talte
med ham derude, skulle han og hans speciale-makker ind og barbere en
rotte,- sagde de.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-05-03 16:42

> [...]

> Jakob læser, ligesom jeg, biologi på Odense Universitet. Sidst jeg talte
> med ham derude, skulle han og hans speciale-makker ind og barbere en

Intimbarberinng af rotter - hvilket redskab bruger man? Næppe Mach3?
Lærer man nu også den slags - ikke så sært at vi skal betale så meget i
skat )

venlig hilsen

Martin
--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Jakob

Dato : 25-05-03 17:58

In article <1fvizqv.l6kh0b1w513j3N%martin@xyzammentorp.org>,
martin@xyzammentorp.org says...

> Intimbarberinng af rotter - hvilket redskab bruger man? Næppe Mach3?
> Lærer man nu også den slags - ikke så sært at vi skal betale så meget i
> skat )

Jeg kan anbefale en finskæret 220v maskinklipper med skær 40, fungerer
glimrende, dog holder vi os fra det intime

Hygge

Jakob

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-05-03 18:06

Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
>

> Jeg kan anbefale en finskæret 220v maskinklipper med skær 40, fungerer
> glimrende, dog holder vi os fra det intime

En turbo næsehårsklipper (til meget små rotter)

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Jakob

Dato : 25-05-03 21:46

> En turbo næsehårsklipper (til meget små rotter)

Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-05-03 23:06

On Sun, 25 May 2003 10:53:10 +0200, Per Madsen wrote:

> LOL
>
> Jakob læser, ligesom jeg, biologi på Odense Universitet. Sidst jeg
> talte med ham derude, skulle han og hans speciale-makker ind og barbere
> en rotte,- sagde de.

Jaha, pelser i også pungdyr?

--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Jakob

Dato : 25-05-03 23:10

> Jaha, pelser i også pungdyr?

Egentlig ikke, men hvis du har en sending kan vi da snakke om det

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-05-03 23:37

> Jaha, pelser i også pungdyr?

Hvad pokker. Tror du, det er Fa. Birger Christensen ...

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-05-03 14:08

> [...]

> og
> 4. Hold "Shift" nede mens du klikker på det minimerede vindue i docken.

PC-bruger-bait.

Prøv iøvrigt et program med flerevinduer åbne, at holde shift OG alt
nede når du klikker minimer.

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/

Livet er for kort til socialdemokrater.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 21-05-03 20:04

> [...]

> og
> 4. Hold "Shift" nede mens du klikker på det minimerede vindue i docken.

Harh - jeg skreg af grin!

Hold kæft hvor har vi det skønt - os mæ Mac'er...

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 22-05-03 21:32

Hej Alle.

Stig Leerbeck <wannabee@post5.tele.dk> wrote:

[snip]

> Harh - jeg skreg af grin!
>
> Hold kæft hvor har vi det skønt - os mæ Mac'er...

Vil I ikke lige fortælle en <OSX-bruger, hvad der sker?

Tak, Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 23-05-03 09:06

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Vil I ikke lige fortælle en <OSX-bruger, hvad der sker?
Nænænæ, sådan leger vi ikke q
....det skal ses!
*LOL*

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-05-03 12:36

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Nænænæ, sådan leger vi ikke q
> ...det skal ses!
> *LOL*

Stakkels Sebastian.
Jeg har lavet en lille hurtig (dårlig) film til dig:
<http://www.ravnekrogen.dk/genieeffekt.MOV>

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen . preben AT ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Morten Lind

Dato : 23-05-03 14:51

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Stakkels Sebastian.
> Jeg har lavet en lille hurtig (dårlig) film til dig:
> <http://www.ravnekrogen.dk/genieeffekt.MOV>
>
> /Preben

Godt nok længe om at få de balder at se.......
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 23-05-03 22:48

Hej Preben

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> <http://www.ravnekrogen.dk/genieeffekt.MOV>

Hold da ferie hvor sløvt på min Q950; nå jeg må hellere smutte op til
mine overboere og kigge i stedet. Men tak Preben

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 24-05-03 16:42

> [...]

> Stig Leerbeck <wannabee@post5.tele.dk> wrote:
>
> [snip]

> Vil I ikke lige fortælle en <OSX-bruger, hvad der sker?

Nix!

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 23-05-03 19:44

Et andet useless program, jeg fandt da jeg ledte efter noget der kunne
slukke min skærm, kan findes her - det hedder backlight:

http://freshlysqueezedsoftware.com/products/freeware.fss

Programmet gør det muligt at køre screensavere som desktop - ser sjovt
ud med flurry, kræver vist quartz og et godt grafikkort

- Jørgen