Banke på med Telmore..
Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 21-05-03 10:28

Ja bare kald mig dum, men jeg kan simpelthen ikke få banke på slået til.
Jeg har Telmore, og har prøvet menu'en og guiden på hjemmesiden..
Noget med jeg skal aktivere det på siden, men hvor??

Mvh.
Kent

Fra : Jochke

Dato : 22-05-03 07:38

"[Mob:Lock] - Kent" <Kent@funstuff.dk> wrote in message

> Noget med jeg skal aktivere det på siden, men hvor??

Prøv at kigge i din telefons manual. Desuden skriver du jo ikke noget om
hvilken telefon det er, så det kan være ret svært at hjælpe dig.

/Jochke

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 22-05-03 10:17

Hehe jeg har haft en 3310 og nu en 3510i..
Jeg ved godt hvor man slår det til på telefonen, men hos telmore skal det
oxo aktiveret!
Helt dum er jeg ik..

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 22-05-03 11:41

> Hehe jeg har haft en 3310 og nu en 3510i..
> Jeg ved godt hvor man slår det til på telefonen, men hos telmore skal det
> oxo aktiveret!
> Helt dum er jeg ik..

Tjaa...:)

Jeg har ikke slået det til på Telmores side, og det har virket på alle mine
telefoner.

Så vidt jeg husker kan man også aktivere det med nogle tastetryk på mobilen:

For at aktivere skal du trykke *43# og "løft af" knappen.
For at deaktivere skal du trykke #43# og "løft af" knappen.

MVH

Rasmus Beuchert

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-05-03 14:46

> Jeg ved godt hvor man slår det til på telefonen, men hos telmore skal det
> oxo aktiveret!

Nope, du skal bare sørge for ikke at have oprettet en viderestilling til
eksempelvis din telefonsvarer når der er optaget.
Hvis nettet er sat op til automatisk at viderestille til telefonsvareren når
telefonen er optaget, ja så virker "banke-på" funktionen selvsagt ikke :)

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-03 14:54

[Mob:Lock] - Kent skrev:

>Jeg ved godt hvor man slår det til på telefonen, men hos telmore skal det
>oxo aktiveret!
>Helt dum er jeg ik..

Telmore skal ikke pille ved noget, du skal blot indstille det i
telefonen, så sender telefonen nogle kommandoer videre, der betyder at
banke på aktiveres.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 23-05-03 18:59

Jeg er ked af at sige det, jeres svar var nøttesløse.. (bortset fra Lasse)
Jeg fik telmore til at gøre det manualt, men tak..