Telmore, GPRS (ikke hvornår...)
Fra : Thomas Chr. Carstens~

Dato : 21-05-03 09:59

.... men derimod skete der noget i går morges!

Jeg har en Ericsson T65, hvor jeg har slået GPRS til.

Det har så været sådan at når jeg tændte telefonen viste den kortvarigt at
der var GPRS dækning, men "slukkede" for ikonet og under Status stod ikke
tilgængeligt eller noget i den retning, hvilket er korrekt eller naturligt
da Telmore (desværre) ikke endnu tilbyder det.

Men efter mandag morgen viser den at der er dækning og i Status står GPRS:
Ingen adgang.

Er der nogen der har hørt nogen rygter om Telmore snart får gang i GPRS,
eller ved hvorfor tingene pludselig har ændret sig ???

Spurgt på en anden måde, Frank ... holder du noget hemmeligt ? (c:

mvh
Thomas

Fra : Dennis Enøe

Dato : 21-05-03 10:12

"Thomas Chr. Carstensen" <tccDETTE@privat.dk> wrote in message
> Men efter mandag morgen viser den at der er dækning og i Status står GPRS:
> Ingen adgang.

JEg har hele tiden på min S55 fået ingen adgang, men nu siger den også
at adgang er nægtet som en yderligere forklaring, men jeg tror desværre
det varer længe endnu

Dennis

Fra : Lars Dahl

Dato : 21-05-03 10:39

hæ hæ Min T300 viser nu GPRS ikonet... Det gjorde den ikke før...

Jeg tror der er noget på vej...

-Lars

Fra : Fischer

Dato : 21-05-03 11:00

> hæ hæ Min T300 viser nu GPRS ikonet... Det gjorde den ikke før...
> Jeg tror der er noget på vej...

Ja, jeg skal lige love for at de "leger".
Jeg blev lige kylet af mobilnettet og kan IKKE komme på igen?

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 21-05-03 11:51

> Ja, jeg skal lige love for at de "leger".
> Jeg blev lige kylet af mobilnettet og kan IKKE komme på igen?

Ok - det er vist ikke kun Telmore. Med et TDC SIM-kort ryger jeg også af og
på nettet hele tiden (det kører fint med Sonofon og Orange). Nogen er vist
ved at lege med TDC's mobilnet her i det Vestjydske!

*Fischer

Fra : Thomas Chr. Carstens~

Dato : 21-05-03 14:04

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> på nettet hele tiden (det kører fint med Sonofon og Orange). Nogen er vist
> ved at lege med TDC's mobilnet her i det Vestjydske!

HOV ... nu siger den GPRS ikke registreret, meget spændende, håber da snart
at F.R. kommer en lille udtalelse (hint hint ... fortæl nu noget Frank, du
ved jo du ikke kan holde det hemmeligt alligevel ;)

--
Thomas

Fra : Fischer

Dato : 21-05-03 14:23

> Ok - det er vist ikke kun Telmore. Med et TDC SIM-kort
> ryger jeg også af og på nettet hele tiden (det kører fint med
> Sonofon og Orange).

Mystikken breder sig. Se ny tråd: Mobil vil ikke på TDC net.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-05-03 23:45

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> Nogen er vist
> ved at lege med TDC's mobilnet her i det Vestjydske!

Jeg har ikke oplevet nogen problemer i dag - Telmore, Esbjerg.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-05-03 16:44

> Ja, jeg skal lige love for at de "leger".
> Jeg blev lige kylet af mobilnettet og kan IKKE komme på igen?

Vil også lige tilføje jeg har haft problemer med Telmore via TDC
de sidste par dage. Men det er kun visse steder på indre Nørrebro.

Fra : KGB

Dato : 21-05-03 15:53

"Thomas Chr. Carstensen" <tccDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> ... men derimod skete der noget i går morges!

Tja, nettet er TDCs, og de understøtter GPRS, men du har som Telmorekunde
ikke adgang til det / lov til at bruge det. Længere er den ikke.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Peter Binderup

Dato : 21-05-03 16:02

Jo den er længere end det.

Statusbeskeden har her de sidste par dage ændret sig fra: Intet net til ingen adgang. så jeg tror at der er noget på vej.

/peter

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 16:05

"Peter Binderup" <binderup@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Statusbeskeden har her de sidste par dage ændret sig fra: Intet net til
ingen adgang. så jeg tror at der er noget på vej.

Det at benytte GRPS er vel heller ikke gratis ..... selv for
Telmore-kunder...?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Peter Binderup

Dato : 21-05-03 16:07

Nej det ville jeg have meget svært ved at forestille mig.
Der kommer vel en mulighed for at bestille et GPRS login snart?

Lad os blot håbe at MB prisen ikke bliver så høj at det ikke kan betale sig frem for high speed..

/Peter

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 16:12

"Peter Binderup" <binderup@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Lad os blot håbe at MB prisen ikke bliver så høj at det ikke kan betale
sig frem for high speed..

De priser jeg har noteret mig fra forskellige udbydere, lover ikke billige
priser fra andre.

Eksempelvis et oprettelsesgebyr på 800 kr. ..... kun ren MMS-brug 5 kr. pr.
stk.

Jeg tror jeg venter lidt endnu med at "gå amok"...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : KGB

Dato : 21-05-03 16:21

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3ecb973c$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Eksempelvis et oprettelsesgebyr på 800 kr. ..... kun ren MMS-brug 5 kr.
pr.
> stk.

Sygt nok !!! Det er jo gratis på mit TDC-abb.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 16:20

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sygt nok !!! Det er jo gratis på mit TDC-abb.

Enig .... og dette er en sand med (store) modifikationer.

TDC Mobil kører et *sommertilbud', hvor billedbeskeder er gratis ...... frem
til 1. august 2003.

Nu er det så spændende om andre udbydere følger trop...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Søren C

Dato : 21-05-03 16:28

> [...]
> pr.
>
> Sygt nok !!! Det er jo gratis på mit TDC-abb.

Hos Telia koster de 3kr pr MMS afsendt. Og 0,40kr pr 10kb! Øh hvor meget
fylder f.eks et nyt spil til en mobil?

Venligst

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-05-03 23:46

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in

> Hos Telia koster de 3kr pr MMS afsendt. Og 0,40kr pr 10kb! Øh
> hvor meget fylder f.eks et nyt spil til en mobil?

De fylder gerne omkring 30kbyte

Fra : Henrik

Dato : 21-05-03 20:25

> Men efter mandag morgen viser den at der er dækning og i Status står GPRS:
> Ingen adgang.

Hvad skal man indtaste under indstillinger for GPRS-modem på en N6100 ?

/Henrik

Fra : Lars Dahl

Dato : 21-05-03 20:41

Ikke så meget endnu... det er ikke aktivt endnu.. Men når det bliver kan du
nok læse det på telmore.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 23-05-03 01:10

Hmm nu er GPRS Ikonet væk igen...

Telmore er nok ikke igang med atlave GPRS... det var bare en fejl i TDCs
Net.. Æv..

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 23-05-03 06:53

"Lars Dahl" <FjErNsPaM(maas@sproejtemaas.dk)> wrote in message
> Hmm nu er GPRS Ikonet væk igen...
>
> Telmore er nok ikke igang med atlave GPRS... det var bare en fejl i TDCs
> Net.. Æv..

GRPS & MMS lanceres pr. 1 juli hos Telmore, og bliver indledningvis gratis
for Telmore
kunder i 3 måneder, hvorefter det vil blive fastsat konkurrencedygtigt i
forhold til vore
konkurrenter. For dem der måtte være interesseret, vil der komme mere
information på
www.telmore.dk

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Fischer

Dato : 23-05-03 09:37

> GRPS & MMS lanceres pr. 1 juli hos Telmore, og bliver indledningvis
> gratis for Telmore kunder i 3 måneder ......

Rart at der er kommet en dato på, selv om vi gerne havde set den en måned
tidligere.
Og så vil vi gøre os klar til at surfe mobilt på internet til vi segner

*Fischer

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 23-05-03 10:07

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message

> GRPS & MMS lanceres pr. 1 juli hos Telmore, og bliver indledningvis gratis
> for Telmore kunder i 3 måneder, hvorefter det vil blive fastsat
konkurrencedygtigt i
> forhold til vore konkurrenter.

Aahhh - så kan jeg skifte til Telmore den 1 juli ))

/Lars