Hvor boller Dina Jewel?
Fra : Thomas

Dato : 21-05-03 09:28

www.side6.dk (under Ekstra Bladets hjemmeside) kan man finde et
billedgalleri med titlen "Vores hemmelige sted" hvor pornomodellerne
Dina Jewel og Porno-Lasse boller i nogle stærkt forfaldne
industribygniner med smadrede vinduer og graffiti.

Er der mon nogle hovedstadsbeboere, der er i stand til at genkende
bygningerne?

Som provinsbo er man tilbøjelig til at sige, at det sikkert er på
Christiania, men det behøver jo ikke at være sandt.

VH

Thomas

Fra : Niels Henriksen

Dato : 21-05-03 21:04

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som provinsbo er man tilbøjelig til at sige, at det sikkert er på
> Christiania, men det behøver jo ikke at være sandt.

Jeg mener at det er på den gamle Superfoss grund på Amager. De bygninger er
revet ned for længe siden..

--
Niels

Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 07:13

> Jeg mener at det er på den gamle Superfoss grund på Amager. De bygninger er
> revet ned for længe siden..

Hvor længe siden er "for længe siden"? Det kan vel højest være en 4-5 år siden?

VH

Thomas

Fra : vvv

Dato : 21-05-03 21:39

Du har da vist aldrig været på Christiania hva?

Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 13:49

Jeg havde godt nok troet, at det ville vælte ind med svar på mit spørgsmål.

Kom nu ud af busken, alle I københavnere!

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 19:24

Her er et link, så I bare skal klikke en gang med musen for at se siden:

http://www.side6.dk/gallerier/showgallery.asp?pageid=1934

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 15:44

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0305221024.5fae7681@posting.google.com>...
> Her er et link, så I bare skal klikke en gang med musen for at se siden:
>

> http://www.side6.dk/gallerier/showgallery.asp?pageid=1934
>

> VH
>
> Thomas

Jeg fatter ikke, at der ikke er nogen, der svarer på denne tråd.

VH

Thomas

Fra : Celestienne

Dato : 23-05-03 16:14

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message

> Jeg fatter ikke, at der ikke er nogen, der svarer på denne tråd.
>
> VH
>
> Thomas

Øhhh... Jeg ved ikke med jer andre, men personligt er jeg hamrende ligeglad
med hvor Porno-Lasse fiser rundt og dypper pinden ;)

Cel

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 23-05-03 20:06

On Fri, 23 May 2003 17:14:25 +0200, "Celestienne"
<celestienne@hotmail.com> wrote:
>Øhhh... Jeg ved ikke med jer andre, men personligt er jeg hamrende ligeglad
>med hvor Porno-Lasse fiser rundt og dypper pinden ;)

Personligt er jeg fløjtende ligeglad med ALT omkring Porno-Lasse. Dina
Jewel derimod er jeg alt andet end ligeglad med, for hun er sgu MUMS!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Celestienne

Dato : 23-05-03 20:33

> [...]
>
> Personligt er jeg fløjtende ligeglad med ALT omkring Porno-Lasse. Dina
> Jewel derimod er jeg alt andet end ligeglad med, for hun er sgu MUMS!

Ja så er det vel nu at jeg må bryde sammen og tilstå at jeg aldrig har hørt
om (endsige set) damen *lol* Og at det lyder som om du også er ligeglad
hvor *hun* gør det, bare hun gør det ;)

Cel

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 24-05-03 09:09

>Ja så er det vel nu at jeg må bryde sammen og tilstå at jeg aldrig har hørt
>om (endsige set) damen *lol* Og at det lyder som om du også er ligeglad
>hvor *hun* gør det, bare hun gør det ;)

Ork ja, om hun gør det i Christiania eller Los Angeles er mig
fløjtende ligemeget... bare hun gør det

Hvis du en dag skulle bryde sammen under nysgerrigheden, så prøv at
søge på enten "Nanna Gibson" eller "Dina Jewel" på Google.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Celestienne

Dato : 24-05-03 11:58

"Allan F. Hermansen" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message

> Hvis du en dag skulle bryde sammen under nysgerrigheden, så prøv at
> søge på enten "Nanna Gibson" eller "Dina Jewel" på Google.
>
> De venligste hilsener
>
> Allan

Okay, tænkte at jeg hellere måtte se giraffen... og ta'r mine ord om
"damen" i mig igen; det er jo en pige ;) Tilstået, som brunette ser hun
ganske sød ud (omend ikke min type) Er dog stadig bedøvende ligeglad hvor
(med hvem og om) hun, Lasse eller andre porno-figurer slår deres folder ;)

Cel

Fra : Thomas

Dato : 26-05-03 08:37

Dina Jewel derimod er jeg alt andet end ligeglad med, for hun er sgu MUMS!

> De venligste hilsener
>
> Allan

Jeg spørger lidt i kodesprog. Hvis jeg nu siger Trucker, siger det så dig noget?

VH

Thomas

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 27-05-03 20:15

>Jeg spørger lidt i kodesprog. Hvis jeg nu siger Trucker, siger det så dig noget?

Øhm... næ?

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Bente B. Riis

Dato : 23-05-03 21:01

Thomas wrote:

Hej Thomas
> Jeg fatter ikke, at der ikke er nogen, der svarer på denne tråd.

af den simple grund at jeg ikke aner hvor det er - måske er der
andre der har det som jeg?

Mvh
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : Kathrine

Dato : 24-05-03 13:53

"Bente B. Riis" skrev:

af den simple grund at jeg ikke aner hvor det er - måske er der
andre der har det som jeg?

Me too.....

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 26-05-03 08:33

Thomas wrote:

> Jeg fatter ikke, at der ikke er nogen, der svarer på denne tråd.

Det er da sjovt hvis man kunne afsløre en hemmelighed.

Fra : Claus Smith

Dato : 24-05-03 14:11

Måske skal du en tur til Hvidovre, nærmere betegnet til det som i daglig
tale kaldes for Filmbyen, der ligger nemlig nogle bygninger som godt kunne
stemme overens med dem som der er på billederne.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk

Fra : Thomas

Dato : 26-05-03 08:33

> Måske skal du en tur til Hvidovre, nærmere betegnet til det som i daglig
> tale kaldes for Filmbyen, der ligger nemlig nogle bygninger som godt kunne
> stemme overens med dem som der er på billederne.

Tak for det konstruktive forslag.

Var det ikke oprindeligt et militært område, der hed noget med Avedøre?

VH

Thomas

Fra : Claus Smith

Dato : 26-05-03 08:48

Jo, men da militæret rykkede ud så overtog en række filmselskaber
lokaliteterne.

Tidligere hed det Avedøre-Lejren

Claus Smith