Ukristeligt at tro man ejer en ng
Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-03 08:51

Jesus prækede lighed

Eksklusive, mafiøse, esoteriske usenettere tror at hvis de er kommet først
og har sat sig på en ng, så er de overmennesker, der skal afgøre, hvad andre
må og ikke må.

Elite-vælde er fint, når smagsdommer-cheferne har økonomisk ansvar for eget
firma.

Og når de modarbejder oprørere, der bruger VOLD

Men på en diskussionsgruppe er vi alle lige og hvis Anders Peter Johnsen
syns at religion er noget andet end hvad BW synes, så kan han jo lade være
at åbne BW's indlæg HUSK JEG BRUGER ORD og de kan ikke give blødende sår
eller afklippe din tunge, elektronisk.
Du åbner hvis du er nysgerrig, og spilder du tiden har du altid kun dig selv
at takke.

Fascister i toppen af internet-styring (netcops, Politikens Hus osv ) ønsker
ikke at vi bliver en konkurrent til de topstyrede avis og TV massemedier, så
de saboterer os ved at give magt til netbetjente, der har som jobbeskrivelse
at splitte os op, pr del og hersk og skabe en falsk myte om vandtætte
skodder mellem ng-1 og ng-2

Men det ægte pulserende liv har OVERLAP mellem alt, og tolerance er som
høflighed - det koster ingen penge

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-05-03 12:51

Bo Warming XUMPEYFQNLVX@spammotel.com skrev dette:

> Men på en diskussionsgruppe er vi alle lige og hvis Anders Peter
> Johnsen syns at religion er noget andet end hvad BW synes, [ ... ]

Dit indlæg har intet med kristendom at gøre, og er derfor offtopic i
denne gruppe.

Respekter gruppens fundats og respekter at du ikke kan poste hvad som
helst hvor som helst.

FUT dk.admin.netikette

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-03 17:49

"Andreas Falck" <dewnull@invalid.invalid> wrote in message

> Dit indlæg har intet med kristendom at gøre, og er derfor offtopic i
> denne gruppe.
>
> Respekter gruppens fundats og respekter at du ikke kan poste hvad som
> helst hvor som helst.

Jeg respekterer tilfulde hvad du kræver. Forklar hvor du er uenig i mit
ræsonement i trådstarten.
Og hvis du i et af mine indlæg ikke kan læse en klar væsentligt kritik af
udbredte kristendomslivssyn-vanetænkninger, så forklar HVOR, så jeg kan
forklare mig bedre.

Du og APJ er futter til helt forkerte grupper er OT, men jeg er tolerant og
mener at her er der noget konkret hvorpå kristendomsdebat kan fokuseres.

Jeg ser Jeres intolerance som i slægt med hvad Jesus angreb hos de
skriftkloge - men forklar dig - måske vi taler forbi hinanden.

Vedr ulande så må du jo mene at Folkekirkens Nødhjælp misbruger
kirke-navnet - eller ?

Jeg klynker aldrig og påkalder mig ikke martyrium, sådan som APJ helt OT
skriver idag. Jeg ønsker klar logisk analyse, og åstedet for Jeres OT er
rette sted at lade debatten ske.

Hvis vi ikke har fælles reference-ramme så ignorer - men tro ikke at du har
større rettigheder over denne ng end andre.

Det var Jer og ikke mig, der lod debatten om OT starte her, hvor jeg skrev
om kristendomsrelevante ting men I flygtede fra ontopicemnet. Citer fundats
der undskylder dig, hvis muligt.

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-05-03 21:05

> at du har større rettigheder over denne ng end andre.

Nej, men du tror åbenbart at du ejer grupperne og kan poste lige hvad
der passer dig hvor det passer dig. - Tag dig dog sammen man, og lad
os få en debat inden for *fundatsens* rammer.

Mange af dine indlæg, og dine retoriske floskler til støtte for dit
egotrip, (og jeg pointerer at det *ikke* er alle dine indlæg jeg taler
om - der findes rent faktisk virkelige guldgruber ind i mellem!!)
minder mig om en gut der kunne finde på at postulere at en debat om
cykelmissionærers kaburatorjusteringer midt i en agurketid naturligt
skulle høre hjemme i denne gruppe.

Fra : Von Eberstein

Dato : 21-05-03 23:58

> [...]
> minder mig om en gut der kunne finde på at postulere at en debat om
> cykelmissionærers kaburatorjusteringer midt i en agurketid naturligt

FUT dk.snak.mudderkastning

--
PVE

'We are all humans... really! We are ALL humans!'
'I give you - THE SUPERMAN!'
www.N-P-I.tk

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-05-03 23:41

Von Eberstein Therapy@c.dk skrev dette:

> FUT dk.snak.mudderkastning

Når du siger du FUT'er, så vær venlig også at sætte en FUT

Fra : Von Eberstein

Dato : 22-05-03 00:25

> Når du siger du FUT'er, så vær venlig også at sætte en FUT
>
> FUT dk.admin.netikette

Gud fader! (for at blive on-topic)
Du fattede ikke ironien i at jeg ikke satte en FUT, vel?

Min pointe er ganske simpel. Ud fra hvilke standarder kan der dømmes hvor en
diskution skal hen? Det er lidt for nemt bare at sige at det der hører der
til og det der hører der til. Der er utroligt mange muligheder at futte en
diskution hen alt efter hvad der står i en tekst.

Eksempel:
'Jeg mener ikke at nogle kristne skal køre i biler (dk.trafik), fordi de
bliver ved med at diskutere hvor åndssvag Nietzsche er (dk.filosofi,
dk.snak.mudderkastning).'
På så lille en tekst kan der futtes til tre forskellige steder, hvis man er
regelrytter eller kontrolfreak. Ellers skal I have jeres egen gruppe, som
kunne hedde dk.fut og lade os andre være. Der er nok FUT indlæg til at det
kunne lade sig gøre.

Fra : Vidal

Dato : 21-05-03 21:28

In news:35Gya.25678$yF2.22410@fe03.atl2.webusenet.com,
Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> typed:

> [...]
> har som jobbeskrivelse at splitte os op, pr del og hersk og skabe en
> falsk myte om vandtætte skodder mellem ng-1 og ng-2

For katten da mand, du kan vel frit poste og diskutere dine
politiske meninger i de dertil indrettede grupper, og vi kan
frit abonnere og læse dem, hvis vi ønsker det.

Men at forsøge at forvandle dlk til en politiske diskussionsgruppe
er en måde at påtvinge os dine politiske meninger. Hvorfor er
det dig magtpåliggende, at vi skal høre om det her, hvor målet
er at diskutere kristendom.

News er emneopdelt, respekter det.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard
--
Hent biblen her - og læs den selv. Er Gud død - læs hvad Nietzsche
mener. Siger Darwin, vi nedstammer fra aberne? Siger den moderne fysik