Sommerhus eller anden feriebolig ønskes
Fra : Aksel

Dato : 21-05-03 08:03

Jeg søger et sommerhus eller en anden feriebolig med 14 sovepladser i
en weekend i september-oktober 2004. Det bedste er 7 soverum med 2
sovepladser i hver, men anden fordeling af de 14 sovepladser kan også
komme på tale. Beliggenhed: Gerne Fyn, men der kan også være tale om
andre landsdele.
Vi skal bruge boligen til en familiesammenkomst. Vi er to hold
forældre med h.h.v. 2 og 3 voksne børn og deres kæreste/ægtefælle.
Dertil kommer to små børn på 3½ og 2½ år (på det tidspunkt).

Venlig hilsen
Aksel H. Sørensen

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 22-05-03 21:18

Hej Aksel ,
prøv denne link
www.bedandbreakfast.dk

jeg syntes jeg for nylig var forbi noget i den retning du efterlyser på Fyn
!!
Hilsen
Ingrid Sørensen