Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk/Engelsk manual til Ixus400?
Fra : Pipeline

Dato : 21-05-03 02:20

Jeg har bestilt et sådant kamera i Tyskland (TechnikDirekt), men ville da
gerne læse lidt på lektien inden det ankommer, så er der nogen der ved om
man kan hente en dansk/engelsk manual nogen steder på nettet?

--

Hilsen/Regards
Pipeline

Fra : Lars [8210]

Dato : 21-05-03 07:29

Pipeline wrote:
> [...]
er der
> nogen der ved om man kan hente en dansk/engelsk manual

Hej Pipeline

Her er en egneglsk manual:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html
( 3 FILER )

PS En Ixus 400 hedder også Powershot S400.

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : *gavtyven*

Dato : 21-05-03 15:30

Der er også en her :
http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUS400/ELIX400_1206-e.html

Fra : Ole

Dato : 21-05-03 15:44

> [...]
> gerne læse lidt på lektien inden det ankommer, så er der nogen der ved om
> man kan hente en dansk/engelsk manual nogen steder på nettet?

Hvis du ønsker en DANSK manual skal du købe en DANSK pakke hos Canon pris omkring 500 kr

Fra : Pipeline

Dato : 22-05-03 00:11

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du ønsker en DANSK manual skal du købe en DANSK pakke hos Canon pris
omkring 500 kr

Hvad indeholder den, udover en dansk manual?
MVH
Pipeline