Diablo II LOD i vindue?
Fra : Rapper

Dato : 21-05-03 00:45

Hej.

Nu eftersom D2 er så forholdsvis usselt at man højst kan køre i 800x600, kan
det så ikke på en eller anden måde (hack, pacth eller noget) få det til at
kunne køre i vindue?

For det første ligner 800x600 pis på min TFT skærm der er optimeret til
1280x1024, og for det andet er det jo ofte et forholdsvis roligt spil som
man sagtens kan fx læse her på usenet sammentidig med at man spiller

På forhånd tak.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : SoftMan Brian

Dato : 21-05-03 00:56

"Rapper" <nichtgescreiben@jubii.dk> wrote in message
> [...]
> 1280x1024, og for det andet er det jo ofte et forholdsvis roligt spil som
> man sagtens kan fx læse her på usenet sammentidig med at man spiller

tilføje "-w" til genvejen

Fra : Rapper

Dato : 21-05-03 08:00

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> wrote in message
> "Rapper" <nichtgescreiben@jubii.dk> wrote in message
> kan

> tilføje "-w" til genvejen

Woohoo, det virker

Men det er lidt skidt at hver gang man vælger et andet vindue minimeres D2
vinduet automatisk - kan denne feature ikke slås fra?
Og kan man ikke fikse det sådan at man kan skifte mellem full screen og
vindue uden at skulle starte spillet igen?

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-05-03 13:10

Rapper wrote:

[Diablo II LOD i vindue]

> [...]
> Og kan man ikke fikse det sådan at man kan skifte mellem full screen
> og vindue uden at skulle starte spillet igen?

Du kan prøve at køre det under Virtual PC.

-Sune

Fra : Rapper

Dato : 21-05-03 14:44

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message
> Rapper wrote:
>
> [Diablo II LOD i vindue]

> Du kan prøve at køre det under Virtual PC.

Mjoe, men det er måske en anelse bøvlet

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619