Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har I kortlæsere til Xd kort?
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 20-05-03 23:31

Jeg overvejer at købet et Olympus mju 300, men jeg kan ikke finde nogle
kortlæsere til Xd-medierne.

Fra : Thomas H.

Dato : 21-05-03 07:52

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> wrote in message
> Jeg overvejer at købet et Olympus mju 300, men jeg kan ikke finde nogle
> kortlæsere til Xd-medierne.

Er der ikke USB kabel med til dette kamera ?

/Thomas H.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 21-05-03 21:41

Jo, men USB 1.1 går altså ret langsomt, hvis man skal overføre 512 MB.

Fra : Thomas H.

Dato : 22-05-03 08:41

> Jo, men USB 1.1 går altså ret langsomt, hvis man skal overføre 512 MB.

Ja, det kan du have ret i

Hvad er overførselshastigheden egentlig på xD-data kortene egentlig, siden
der kan betale sig at få fat på en kortlæser der kører USB 2.0

/Thomas H.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-05-03 11:02

"Thomas H." skrev
> Hvad er overførselshastigheden egentlig på xD-data kortene egentlig, siden
> der kan betale sig at få fat på en kortlæser der kører USB 2.0

XD- og Smartmedia kort kan aflevere op til 5MB/sek.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Lyngby Billed Center

Dato : 21-05-03 10:14

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købet et Olympus mju 300, men jeg kan ikke finde nogle
> kortlæsere til Xd-medierne.

Hej Jakob

Olympus har en til både XD og SM kort vejl. 599,-
Mr.Platinum har en 9 i 1 kortlæser til 498,-

Mvh. Henrik Schwarz
www.digitalfotoservice.dk

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 21-05-03 21:42

Tak, men hvor forhandles de+ Jeg kan ikke finde nogle forhandlere på
edbpriser.dk, der forhandler dem.

VH
Jakob

Fra : Lyngby Billed Center

Dato : 22-05-03 08:21

> Tak, men hvor forhandles de+ Jeg kan ikke finde nogle forhandlere på
> edbpriser.dk, der forhandler dem.

Jamen du skal da være så velkommen til at bestille dem hos os ))

Mvh.
Henrik Schwarz
www.digitalfotoservice.dk

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 22-05-03 20:48

Tak. Har I et link til producenten - jeg vil gerne lige læse lidt om
produktet. Der står jo ikke så meget på jeres hjemmeside.

Fra : Felix

Dato : 21-05-03 12:30

On Wed, 21 May 2003 00:30:33 +0200, Jakob Aagaard Harder wrote:

>Jeg overvejer at købet et Olympus mju 300, men jeg kan ikke finde nogle
>kortlæsere til Xd-medierne.

Netto har fra mandag den 26. maj en kortlæser til kr. 169,-

Gå ind på http://www.netto.dk/ under "aktuelle tilbud" og klik
på "næste brochure" og se om det er noget der kan anvendes.

m. v. h.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 21-05-03 21:45

Tak, men den læser ikke XD-kort.