TDC´s sms rapporter
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-05-03 21:30

Er det normalt at SMS rapporter har det samme afsender nummer som
modtageren på den SMS de omhandler ? - altså hvis jeg sender en SMS
til 12345687 så får jeg en rapport tilbage med afsender 12345687.

Jeg har en teori om at det er derfor min telefon ikke kan vise dem
som rapporter men kun viser dem som normale SMS hvilket jeg er træt
af...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-05-03 02:07

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en teori om at det er derfor min telefon ikke kan vise dem
> som rapporter men kun viser dem som normale SMS hvilket jeg er træt

Hvilken telefon drejer det sig om?

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-05-03 11:45

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> wrote in

> Hvilken telefon drejer det sig om?