noget i min firewalllog i ipcop
Fra : Per Larsen

Dato : 20-05-03 20:45

Hej

Kan nogen af jer sige om dette har nogen betydning ?

18:23:24 INPUT eth1 TCP 213.150.40.11
80(HTTP) 10.1.10.2
1131
20:07:42 INPUT eth1 TCP 207.68.178.240
80(HTTP) 10.1.10.2
1216

Tillægsspørgsmål udfor ip adresserene er der et afkrydsnings felt skal
man krydse det af i ipcop firewall log eller tillader man så den ip at
komme ind.

ved at jeg har spurgt en del om ipcop på det seneste men skal lige
have styr på den.

Takker

Fra : Kasper Dupont

Dato : 20-05-03 23:07

Per Larsen wrote:

> Hej
>
> Kan nogen af jer sige om dette har nogen betydning ?

> [...]

Står der ikke nogle flere detaljer i den log? Det må blive et
skud i tågen, hvis der ikke kommer flere detaljer frem. Mit
umiddelbare gæt er, at det er returpakker fra to webservere,
som du tidligere har haft kontakt med. Men pakkerne kommer nu
først efter dine TCP connections er timet ud på din firewall.