Ukristelige ulands-dogood'er vil have sold~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 20:28

FN kan ikke blande sig i stammernes indbyrdes folkemord, så danske
ulands-idealister af kristent tilsnit, vil have at DANSK HÆR skal skyde på
de mest aggressive negre indtil de holder op.

Selvfølgelig er sådan borgerkrig en Guds Gave til et overbefolket land, og
vi bør ikke skade landet ved at blande os i hvad vi ikke forstår

Det er ikke de driftige landmænd der dør i en krig - det er bøller og
dovendidrikker og løgnere, samt unyttige kvinder og børn.
Iøvrigt er det sludder når TV siger at de ikke har land nok.
Hvis de lod vær at myrde hvide landmænd, kunne det superfrugtbare
urskovs-Congo med de mange ækvatoriale solskinstimer producere mere mad end
USA der er langt større. Nabolandene Zambia og Zimbabwe har været kollosalt
rige på eksport af soyabønner, majs og kød, indtil bøller tog magten.

"Den der griber til sværdet skal omkomme ved sværdet".
Hvis danske jenser er selvmorderiske så lad dem rejse ud som turister og
søge job som lejesoldater.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-05-03 00:00

Bo Warming XUMPEYFQNLVX@spammotel.com skrev dette:

> FN kan ikke blande sig i stammernes indbyrdes folkemord,

[ klip ]

Hold dine politiske indlæg ude af denne gruppe

FUT dk.admin.netikette

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : N/A

Dato : 21-05-03 08:02

Fra : N/A

Dato : 21-05-03 08:02

Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-03 08:02

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> spekulasion fra BW s side med div. konspireasions terorier ogm hvordan
> man spamede nogen frem for andre .... det er ikke uspænende læsning

Du har ret i, at de forkætrede er SPÆNDENDE LÆSNING

og at BertelLundHansen-censurister er partiske

Bertel har netop indrømmet at han er stolt af at gøre forskel på folk, for
han mener at OMFANGET AF BW-INDLÆG sætter mig i en særlig forbryderbås hvor
hans lov skal bruges.

Men fundatsen har intet der bakker den hjemmelavede Bertel-lov op. Den har
ingen kritik af, at ivrige skribenter med meget på hjerte skriver mere end
andre

Som det fremgår vedr de meget religiøst-etiske indlæg som Jens Bruun og
Anders Peter Johnsen har valgt at lade sig irritere lidt over, så er de
klart ontopic i to (eller flere) grupper.

Hvis ikke jeg var afsender, ville man have sagt "lad dog barnet".
Vi er alle børn og fortjener tolerance.