Tur til Euro disney
Fra : Preben

Dato : 20-05-03 19:50

Hej

Vi planlægger en tur til eurodisney til september.

Vi har mening om at køre over putgarden.

Modtager gerne ros/ris over den vej.
evt. en god overnatnings sted hytter/vandrehjem/motell..

hilsen
Preben

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 22-05-03 01:02

Vi har lige haft turen i marts måned, men med afrejse fra Sydvestjylland.
Til overnatning der ned og hjem, brugte vi Formule 1 og Etap moteller, de er
billige, 25-30 Euro pr. nat, og værelserne kan rumme 3 voksne. vi var 2
voksne + 2 børn på 6 og 8 år. pladsen var kneben, men det kunne fint gå til
en overnatning.
I Tyskland må man ikke have mere end 1 barn og 2 voksne på værelserne, men
både i Belgien og Frankrig er det OK. med 2 børn.
Hvis du vil vide mere om det vil jeg gerne fortælle hvad jeg ved.

Hilsen
Bente Jørgensen

Bente.jorgensen@vip.cybercity,dk

"Preben" <prebenvf@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-05-03 16:22

Vores erfaring med en tur til Paris/Euro Disney, (over
Putgarden,Tyskland,Belgien,Frankrig) brug et par timer og find ud af hvor i
vil sove. Det gjorde vi desværre ikke i marts 2003. Anden ting sørg for at
have et gængs kreditkort, hvis i vil sove på A1 hoteler o.l.

Vi kørte i et stræk 5 personer i 1 bil. Det gik fint. Men tag højde for selv
uden for sæsonen er der rigtig mange mennesker, vi brugte 2 timer i kø til
rutchebanen, godt det var godt vejr.

v.h Kim og god tur.