Udlejning af ejendomme
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 20-05-03 19:48

Hej NG

Er der nogen der kender reglerne for udlejning af en ejendom, eller er det
nogen der ved hvor jeg kan finde noget om det ?

Det er en ejendom jeg vil eje i fælleskab med 2 andre, således at vi er 3
indehavere. Lejer er mig selv, samt en lille virksomhed

Klaus Egebjerg

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 20-05-03 20:53

Klaus Egebjerg wrote:

> [...]
>
> Det er en ejendom jeg vil eje i fælleskab med 2 andre, således at vi er 3
> indehavere. Lejer er mig selv, samt en lille virksomhed

Hm, det lugter mest af skat, så I skal have en revisorrådgiver.

Afhængig af hvor i landet I bor skal det være en lokal, ellers kan jeg
muligvis hjælpe.

Skal det lige være på den måde, eller er der mulighed for at optimere jeres
totaløkonomi ved at ændre på ejerforhold ? (familieeje)

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.