Mp3-tags
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 20-05-03 18:50

Hey,

nogen der har arbejdet med mp3filer i java? Jeg leder helt specifikt
efter en metode til at aflæse metadatene til mp3filer - ikke TagV2, men
TagV1.
Jeg er igang med at lave et program til min bærbare mp3afspiller, og er
lidt træt af at glo alle numrene igennem, så jeg har næsten fået færdiglavet
et kompileringsprogram. Alt hvad jeg mangler, er at aflæse tagget, så jeg
kan finde kunstner, titel osv. Desuden skal jeg også være i stand til at læse
længden af et nummer.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Stryhns - det er noget vi drikker!

Fra : Michael Banzon

Dato : 20-05-03 19:36

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev:
> noget med mp3...

Hej! Lars!

Har du kigget på http://www.javazoom.net/javalayer/javalayer.html ??

har ikke selv, men d r noget med mp3

/ Michael

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 20-05-03 20:06

> Hej! Lars!

Hey Banzonian!

> Har du kigget på http://www.javazoom.net/javalayer/javalayer.html ??

Det har jeg nu. Der er vist alt jeg skal bruge. Takker og bukker =)

Fra : Michael Banzon

Dato : 21-05-03 06:51

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev:
> Hey Banzonian!

Yeah! The Banzonian aka The Artist Formerly Known As mbanzon!
Jeg tror at jeg skal til at skrive under med "The Banzonian"
LOL

> Det har jeg nu. Der er vist alt jeg skal bruge. Takker og bukker =)

Hehe, du sagde "dukker"... mmm.... nam nam....

/ Michael

P.S.
Trææææææææææææææt!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 21-05-03 18:54

> Yeah! The Banzonian aka The Artist Formerly Known As mbanzon!
> Jeg tror at jeg skal til at skrive under med "The Banzonian"
> LOL

Yeah! Endnu engang spreder jeg glæde og ...horisont? =)

> Hehe, du sagde "dukker"... mmm.... nam nam....

Galning! Komplet og ytterlig gennemført galning =)
mmmBOP !!