Hjælp mpeg kort til capture video, matrox ~
Fra : Homer

Dato : 20-05-03 18:51

Mit Matrox ETV G450 vil ikke capture i (dvd opløsning)704*562 max opløsning
PAL
Irriterende..

da mit sonic eller pinnacle program ikke finder Matrox kortet, og "capture"
derfra - igennem!!

går det heller ikke..
Selv moviemaker finder den ikke

Kender nogen et godt kort... og har de et til salg...

Eller en anden løsning

Haster skal... capture film (private til hardisken)

Mail pris og type:

Helst afhentning sjælland... men ellers skriv alligevel...

Allan

NOSPAMala-din@get2net.dk
Fjern NOSPAM

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-05-03 19:55

Homer skrev :
> Mit Matrox ETV G450 vil ikke capture i (dvd opløsning)704*562 max
opløsning
> PAL
> Irriterende..

Matrox stiller nogle krav til hardwaren, opfylder du dem ?
I øvrigt hedder opløsningen 704 x 576 og mange af capturekortene vil gerne
have 720 x 576

Hold køb og salg i markedsgrupperne !

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk