Den Dør sq..
Fra : Frank holm

Dato : 20-05-03 18:42

Efter idag at have synet og været på T & S . betalt afgift mv. plade på!
Yuippiiie.
Så er er cyklen kommet i tanke om at, når man skal fra neutral til 1. så ka
den lige så godt gå ud. det er jo rimelig træls! til syneladene er det ikke
relavant hvor mange rpm man holder på ( 5000rpm) samme problem, og pludselig
efter måske 3-5 forsøg, klik smutter den i gear uden høvl,

Cyklen er en Suki GSX 600F 90´

er der nogen der har en god ide, ( har lidt mistanke til alt det sikkerheds
crap omkring start i forhold til gearposition, og overvejer noget med en
skævbider )

--

Med Venlig Hilsen.
Frank Holm. GSX 600 F ( kamikaze edition )

Fra : John

Dato : 20-05-03 19:03

"Frank holm" <Rudeteknik@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sikkerheds
> crap omkring start i forhold til gearposition, og overvejer noget med en

er den ligesom modelerne efter 98' monteret med en kontakt på
sidestøttebenet ? så er det måske der fejlen forefindes !

V.H John - GSXF0,6L http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=236

Fra : Frank holm

Dato : 20-05-03 19:11

just Præsis min tanke, og den har noget der forhindrer start i kombination
med støtteben og gear.

--

Med Venlig Hilsen.
Frank Holm.

Fra : John

Dato : 20-05-03 19:15

> just Præsis min tanke, og den har noget der forhindrer start i kombination
> med støtteben og gear.

right ....

jeg kan mindes at jeg på min gamle DT175'er endte med at afmontere den
kontalktanordning på støttebenet, da kontakten til sidst alligevel ikke
fungerede, den var ir/rust i den :-/

hvis du kan skille din kontakt ad, kan du måske rense den !

John

Fra : Søren Ottosen

Dato : 20-05-03 19:09

> [...]
pludselig
> efter måske 3-5 forsøg, klik smutter den i gear uden høvl,

Hvad med switchen til sidestøttebenet??
Hvis nu den tror den stadig står på støtteben.

Hilsen

Søren Ottosen

Fra : Frank holm

Dato : 20-05-03 19:18

TAk for hurtig respons.

20 sec på knæ løste gåden, de sider et låseblik der er deformeret således at
sidestøtten ikke går helt op hver gang, tror problemet er afhjulpet med en
spidstang og VD 40.

--

Med Venlig Hilsen.
Frank Holm.

Fra : John

Dato : 20-05-03 19:29

> [...]
at
> sidestøtten ikke går helt op hver gang, tror problemet er afhjulpet med en

Hehe, herligt ...vi yder sgu hurtig service til hinanden, her i gruppen

V.H John - GSXF0,6L http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=236