Hejsa,
Så kort som muligt.
17/8-2001
Jeg flytter og sender Tiscali et brev hvori jeg giver dem besked om min nye
adresse og samtidig opsiger mit betalings dial-in abonnement.
8/4-2003
Jeg modtager en rykker for betaling for dial-in abonnement løbende 1/10-02
til 1/10-03 på dkk 302,50 + dkk 79,18 i rykker+gebyr. Brevet, og givetvist
den originale faktura, var først sendt til min tidligee adresse og derfor
ikke behandlet.Den originalt faktura er dateret 17/1-03.
11/4-2003
Jeg sender Tiscali et brev hvor jeg anerkender modtagelsen af rykker, men på
peger at da jeg har sendt dem besked om flytning samt opsigelse jvf. deres
betingelser anser jeg regninen for at være en fejl. Beder samtidig om
bekræftelse på modtagelse inden fem hverdage. Angiver desuden at jeg vil
anse en eventuel stilhed som værende en accept på at deres krav er
frafaldet.
20/4-2003
Jeg sender Tiscali et brev hvor jeg konstaterer at da jeg ikke har hørt fra
dem anser jeg sagen som værende afsluttet. Anmoder om at få tilsendt
kreditnota. Og anfører til sidst at de bedes kontakte mig straks i fald de
ikke er enige.
20/5-2003
Modtager rykker 2 (!!) hvor de rykker for samme beløb igen og truer med
incasso hvis det ikke indbetales inden fem hverdage.
21/5-2003 (i morgen)
Afleverer personligt brev hos Tiscali med genpart til underskrift som jeg
tager med derfra. I brevet anerkender jeg modtagelsen af rykker 2 og
konstaterer at det må være en fejl jvf. tidligere brev. Beder om kreditnota
tilsendt inden fem hverdage. Samt forbeholder mig ret til at fakurere
Tiscali 1200 kr per påbegyndt time jeg bruger yderligere på at rykke dem for
svar.
De første breve er afsendt med almindelig post (der plejer at anses for at
være pålideligt), jeg har kopi af dem alle. Alle følgende breve er vedlagt
kopi af tidligere. Jeg har tydeligt angivet adresse, mailadresse og
kontakttelefonnummer i alle breve men ingen henvendelse fået.
Spørgsmål. 1) Hvordan står jeg i denne sag?
Konstatering. 1) Hvor er jeg træt af Tiscali. Har samme bøvl med dem på
arbejdet i forbindelse med en af mine medarbejderes ADSL, der er opsagt
sidste år som de stadig sender mig regninger på!
|