NFL?
Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 20-05-03 18:01

Hvornår er det liiiige NFL begynder igen?
Jeg glæder mig sindsygt meget til at følge kampene igen...

Bliver spændende at se om Tampa Bay fortsætter hvor de slap?
Eller om 49'ers og Rams tar' alt æren

/Mikkel

Fra : Ole :-\)

Dato : 21-05-03 16:09

Mikkel Paulsen skrev
> Hvornår er det liiiige NFL begynder igen?
> Jeg glæder mig sindsygt meget til at følge kampene igen...
>
> Bliver spændende at se om Tampa Bay fortsætter hvor de slap?
> Eller om 49'ers og Rams tar' alt æren

Opvarmningskampene starter den 9. august, og selve sæsonen starter
først den 7. september med sidste spilledag 27. december hvor der så
efterfølgende skydes gang i slutspillet. SuperBowl er den 26. januar
2004

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-05-03 20:56

Ole wrote:

> [...]
> først den 7. september med sidste spilledag 27. december hvor der så
> efterfølgende skydes gang i slutspillet. SuperBowl er den 26. januar

Ved du om TV2-Zulu sender igen.?

Mvh. Jørgen

Fra : Ole :-\)

Dato : 22-05-03 21:46

Jørgen Rasmussen skrev
> Ved du om TV2-Zulu sender igen.?

Ja, de sender igen fra den første søndag i sæsonen og hele vejen, om
de også sender "skæve kampe" har jeg desværre ikke hørt og intet tyder
endnu på det, men vi kan da håbe