Ny telefon, hvilken?
Fra : Anders Lund

Dato : 20-05-03 16:25

Min 3310 er kaput, så jeg mangler pt en telefon. Jeg har tænkt på at købe en
sony-ericsson T68i, er det et godt valg?

Jeg vil i givet fald købe den hos http://www.ycom.dk/, er dét et godt valg?

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse

Fra : Aragorn

Dato : 20-05-03 16:35

Jeg ville nok vælge en Nokia 6610.
Den kan utroligt meget og er F...... nem at betjene. Du får også radio med i
købet som du endna kan lytte til over de højtaler som er i telefonen.
Og så er NOKIA jo bare mærket!!!!

--
Sune Nissen (Aragorn)
-

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-05-03 17:03

Aragorn wrote:
> Den kan utroligt meget og er F...... nem at betjene. Du får også
> radio med i købet som du endna kan lytte til over de højtaler som er
> i telefonen.

Eneste minus ved radio over højtaleren er, at headsettet *skal* være
monteret for at tænde radioen. Når radioen så er tændt, kan man fjerne
headsettet og høre via højtaleren. Personligt syntes jeg, at det er æidt
bøvlet.

\Mandal, uden radio i 6100eren

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 20-05-03 17:22

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Når radioen så er tændt, kan man fjerne
> headsettet og høre via højtaleren. Personligt syntes jeg, at det er æidt
> bøvlet.

Der tager du fejl - når headsættet fjernes slukker radioen, uanset om man
hører via headset eller højtaler. Grunden til dette er at telefonen benytter
headsettet's stel forbindelse som antenne. Telefonen's egen indbyggede
antenne er afstemt til højere frekvenser end vores FM radio bånd, og derfor
er det en bedre løsning med headsettet, selvom det måske er lidt klumset...
men jeg er fint tilfreds med min! :)

/ Jonas

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 21-05-03 09:12

"Jonas M. Nielsen" <jonas@gstreng.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
derfor
> er det en bedre løsning med headsettet, selvom det måske er lidt

Ahh, ok :D - det er sådan, det hænger sammen. My bad.

\Mandal

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 20-05-03 17:24

> [...]
> monteret for at tænde radioen. Når radioen så er tændt, kan man fjerne
> headsettet og høre via højtaleren. Personligt syntes jeg, at det er æidt

Det er fordi headsettet samtidig er antenne - uden den lange antenne, kommer
der næppe meget andet end hvid støj ud af højttaleren... Derfor :)

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : Fischer

Dato : 20-05-03 18:32

> Og så er NOKIA jo bare mærket!!!!

Nemlig!
Man skal blot holde den væk fra alt hvad der ligner fugt.
Og husk at få din Nokia software-opdateret hver gang der kommer en ny
software-version .... måske er nogle af fejlene blevet rettet.

Og man føler sig aldrig udenfor med en Nokia - det er jo det alle de andre
har.

*Fischer

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 20-05-03 16:38

"Anders Lund" <andersGED@zaim.dk> skrev i en meddelelse
> Min 3310 er kaput, så jeg mangler pt en telefon. Jeg har tænkt på at købe
en
> sony-ericsson T68i, er det et godt valg?

Det er en utrolig god tlf, men skærmen bære desværre præg af at være 1.
generations farveskærm inden for mobil telefoner, den er ikke så god som
f.eks. Nokia 6610 som Aragon nævner.

Men prisen er jo heller ikke den samme, så det kommer lidt an på hvor
vigtigt det er for dig, for den kan jo det den skal kunne...

> Jeg vil i givet fald købe den hos http://www.ycom.dk/, er dét et godt
valg?

Dem kender jeg ikke...

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 20-05-03 16:53

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrup.zapto.org> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er en utrolig god tlf, .....

Hvorfor falder Nokia igennem på tal-/hørekvalitet samt sende-ditto (Funk- &
Akustikmessung)...?

http://www.connect.de/sixcms/media.php/10/_080_90_0503_bestenliste.pdf

PS: Samsung SHG-V200 er "Testsieger" på XL-området...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Anders Lund

Dato : 20-05-03 22:16

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrup.zapto.org> skrev i en meddelelse

> Men prisen er jo heller ikke den samme, så det kommer lidt an på hvor
> vigtigt det er for dig, for den kan jo det den skal kunne...

Men får jeg virkelig hvad der svaer til 1/3 mere udaf en nokia 6610?
Den koster ca 2000 mens T68i koster ca 1500

Fra : Aragorn

Dato : 20-05-03 22:19

"Anders Lund":
> Men får jeg virkelig hvad der svaer til 1/3 mere udaf en nokia 6610?
> Den koster ca 2000 mens T68i koster ca 1500

Ja det vil jeg mene. Men jeg har også altid hadet Ericsson.

--
Sune Nissen (Aragorn)
-

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 21-05-03 23:28

> Men får jeg virkelig hvad der svaer til 1/3 mere udaf en nokia 6610?
> Den koster ca 2000 mens T68i koster ca 1500

Du får en radio, det er så ik godt at vide om du har noget at bruge den
til... men et headset kan man da altid bruge. Men det vigtigste er nok at du
får en MEGET bedre skærm, jeg vil helt klart sige at den er de 500 ekstra
værd. evt. køb en 7210, det er kun designet til forskel, den kan fås 1850.-

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 21-05-03 10:26

Tjaa T68i er en ok telefon, jeg ville bare vælge en nokia (evt. 7250) men
det kommer jo også an på behov..
Du kan roligt købe en mobil ved YCOM.dk det er flinke mennesker med god
service, kort sagt god hurtig betjening..