Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Erfaringer efterlyses: Trådløs overførsel ~
Fra : Erik W.

Dato : 20-05-03 15:02

Jeg kunne godt tænke mig at kunne se Kabel-TV på computeren på første sal.
Problemet er blot at Kabel-TV stikket er nedenunder, og jeg vil helst undgå
at trække et kraftigt kabel ovenpå. Jeg har set trådløse løsninger som f.eks
den her http://shorterlink.com/?45IKGH samt en noname løsning fra Kvikly,
som er endnu billigere. Men jeg er ikke en gang sikker på at de produkter
kan det som jeg efterlyser: Overføre antennesignalet fra stikket nedenunder
til TV-kortet på førstesalen. Nogen erfaringer eller løsningsforeslag?

Mvh Erik

Fra : ThomasP

Dato : 30-05-03 07:00

Erik W. wrote:
> [...]
> efterlyser: Overføre antennesignalet fra stikket nedenunder til
> TV-kortet på førstesalen. Nogen erfaringer eller løsningsforeslag?

Det kan de ikke; de overfører et videosignal (en kanal) fra fx en video
eller et tv. Du er nødt til at trække et kabel, hvis du vil have et
antennesignal op til pc-en.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-03 07:16

On Fri, 30 May 2003 08:00:01 +0200, "ThomasP" <TH@spam.usa.net> wrote:

>Det kan de ikke; de overfører et videosignal (en kanal) fra fx en video
>eller et tv. Du er nødt til at trække et kabel, hvis du vil have et
>antennesignal op til pc-en

Man kan altså godt købe et sæt der minder om førnævnte, hvor det i
stedet er antennesignalet, der overføres trådløst. Prisen er omkring
2.000 kr.

KS