Mc-ophugger
Fra : Uffe Jørgensen

Dato : 20-05-03 14:29

Er der nogen der ved hvor der ligger en mc-ophugger i nærheden af Silkeborg?

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 20-05-03 15:01

www.mc-huset.dk er i nærheden (Kølkær)

Fra : Uffe Jørgensen

Dato : 20-05-03 19:46

Jeg har hørt han skulle være dyr. Men det passer måske ikke?

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 20:54

"Uffe Jørgensen" <uffe.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt han skulle være dyr. Men det passer måske ikke?

JO det passer jeg ville finde et andet sted!

CBR gutten

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-05-03 15:19

Uffe Jørgensen wrote:
> Er der nogen der ved hvor der ligger en mc-ophugger i nærheden af
> Silkeborg?

Der ligger jo MC-huset.dk mellem Silkeborg og Herning !

Mvh Thomas

Fra : RacerNiels

Dato : 20-05-03 15:17

"Uffe Jørgensen" <uffe.j@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor der ligger en mc-ophugger i nærheden af
Silkeborg?

http://www.mc-huset.dk/

Niels
S FAU