Word2000 - tegne i låst dokument...?!?
Fra : Thomas

Dato : 27-03-01 07:57

Jeg har et problem med at lave et dokument i Word:

Jeg har lavet det sådan, at dokumentet er låst, så man kun kan udfylde de
tekstfelter der skal udfyldes, men der skal så være et felt/noget plads,
hvor man kan indsætte en firkant eller en cirkel - måske to eller tre.
Hvordan kan jeg det i et låst dokument?

Jeg har prøvet at lave lave 3 afsnit, et i toppen som skal låses med adgang
til felterne, et i midten hvor man skal kunne "tegne" med firkanter og
cirkler og et afsnit i bunden som er låst ligesom første afsnit. Jeg har så
beskyttet dokumentet i afsnit 1 og 3, men ikke i afsnit 2. Alligevel kan jeg
ikke få lov til at tegne firkanter og cirkler, men jeg kan sagtens skrive al
den teskt jeg vil.

Er der nogen, der har en løsning på mit problem?

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

P.S. Jeg _har_ prøvet i dk.edb.tekst.ms-word men der er ikke ret meget
aktivitet der, og der kom heller ikke noget svar, så derfor prøver jeg her.

Fra : Leo Heuser

Dato : 27-03-01 12:53

Thomas

Hvis du lægger en tekstboks ind i sektion 2, kan du tegne
i den.

Med venlig hilsen
LeoH

PS
Der har sikkert været lang frokost i dk.edb.tekst.ms-word

Fra : Leo Heuser

Dato : 27-03-01 13:04

Ups, der var jeg lige hurtig nok.
Den går desværre ikke