Kinesisk restaurant i København (indre by)
Fra : Søren Mogensen

Dato : 20-05-03 13:10

Hej dk.kultur.mad+drikke,

Er der nogle der kan anbefale en kinesisk restaurant i centrum af
København.
Det må meget gerne være et sted med en buffet, hvor man kan spise alt
for f.eks. 99 kroner???

Mvh.
Søren

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-05-03 15:16

"Søren Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> København.
> Det må meget gerne være et sted med en buffet, hvor man kan spise alt

Der ligger en på Åboulevarden ikke ret langt fra søerne. De har en
kæmpebuffet til en pris nogenlunde som du ønsker.

vh
Jan

Fra : Kat

Dato : 20-05-03 16:53

Her er et link til restauranten:
http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0000/71/16/

Buffet til 68 kr. !!! Nam:)

Mvh. Kat

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 18:13

"Kat" <kdonot@tiscali.dk> wrote in message
> Her er et link til restauranten:
> http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0000/71/16/
>
> Buffet til 68 kr. !!! Nam:)
>
> Mvh. Kat
>

> "Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> wrote in message

Den ligger på Vesterbro-siden af Åboulevarden, lige hvor Ranzausgade går
fra, altså 200 m udenfor Sø(pavillon)en
Og buffetten er helt i top, men man skal bestille bord lørdag aften.

Da jeg forrige sommer spiste sådan buffet ved det kinesiske tårn i Tivoli
var udvalget 1/4 så stort og det var dyrere

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 21-05-03 03:17

"Søren Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse...

> Er der nogle der kan anbefale en kinesisk restaurant i centrum af
> København.
> Det må meget gerne være et sted med en buffet, hvor man kan spise alt
> for f.eks. 99 kroner???

Ing pæng pung..??? ..

Golden Bamboo, Vesterbrogade 41, Kbh. V, (tæt ved Vesterbros Torv)
Bamboo & CO, Jernbanegade 4, Kbh. V, (tæt ved Cirkusbygningen)

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Fedt-erstatter gi'r sjove maver.
EU-Kommissionen har sendt et forslag om godkendelse af
fedterstatteren Salatrim i høring. Salatrim skal fremover kunne
bruges i lavkalorie kager og bagværk. Fedterstatteren er udviklet
af Danisco, og vil kunne reducere indholdet af fedt med 30 procent
i en madvare, i forhold til den originale, federe version af varen.
Men, Salatrim kan give mave-tarm problemer, hvis man får over...
www.fi.dk/presse/nyhedsbrev/21052003/5/