Har man noget af bruge PWS til??
Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 27-03-01 07:15

Hej,

Har man noget af bruge Personal Web Server (PWS) til når man har FrontPage
Server installeret??

Ødelægger PWS ikke FrontPage Extensions af??

Finn Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-03-01 08:09

Hvis du har FP PWS installeret og ikke behøver ASP er der ikke meget
vundet ved at installere MS PWS.

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 27-03-01 11:54

> Hvis du har FP PWS installeret og ikke behøver ASP er der ikke meget
> vundet ved at installere MS PWS.

Hvad så hvis jeg vil bruge ASP??

Skal jeg så bruge MS PWS??

Finn Jensen

Fra : Claus O

Dato : 27-03-01 14:22

"Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote

> Hvad så hvis jeg vil bruge ASP??
>
> Skal jeg så bruge MS PWS??

Ja, det er "fattigmandsmodellen" - den rigtige (som
det kører på på nettet) er IIS (Internet Information Server)
som er med WinNT 4 og Win2000.
Claus

Fra : Michael Larsen

Dato : 28-03-01 01:25

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er "fattigmandsmodellen" - den rigtige (som
> det kører på på nettet) er IIS (Internet Information Server)
> som er med WinNT 4 og Win2000.
> Claus

Ok, jeg har win2k pro og office premium.
Jeg har både iis og pws installeret, er det i orden? De er installeret på
samme tid.
Hvis pws er "fattigmandsmodellen" hvorfor er den så installeret sammen med
den forkromede udgave iis
Nej, det er ikke bare 'fis' , jeg har faktisk undret mig over det for jeg
har/havde samme opfattelse.

Michael

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-03-01 10:51

Hvis du virkelig vil igang med ASP osv. anbefaler jeg at du opgraderer
til WIN2000 og IIS5.
Dette er bedre egnet til seriøs webudvikling.

On Tue, 27 Mar 2001 12:53:41 +0200, "Finn Jensen [Shannon Fly