Sex on the Beach
Fra : Thomas

Dato : 20-05-03 11:03

Hvad er den "rigtige" opskrift på "Sex on the Beach"?

Hvis man søger på Internettet kommer der et hav af forskellige
opskrifter frem, men jeg har svært ved at se, hvad der er den mest
originale.

VH

Thomas

Fra : Ole

Dato : 22-05-03 17:49

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis man søger på Internettet kommer der et hav af forskellige
> opskrifter frem, men jeg har svært ved at se, hvad der er den mest

Pas nu på...

http://www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=136473

Fra : Camilla Maria Anders~

Dato : 26-05-03 16:01

Ifølge en opskriftsbog jeg har, der hedder "New York Bartenderen" er den som
følger:

Sex on the Beach
4 dele vodka (6cl)
3 dele ferskensnaps (4,5dl)
6 dele tranebær juice (9cl)
6 dele ananas juice (9 cl)
cocktailbær

det hele - hældes i et glas fyldt med isterninger og omrøres
Garneres med cocktailbær

mhv.
Camilla

Fra : Coffea ramosa

Dato : 22-05-03 20:49

> Hvis man søger på Internettet kommer der et hav af forskellige
> opskrifter frem, men jeg har svært ved at se, hvad der er den mest
> originale.

The Pamela way!

Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 11:14

> The Pamela way!

Which is?

VH

Thomas

Fra : Coffea ramosa

Dato : 23-05-03 12:04

> Which is?

Hmm, du ser vist ikke reklamer.

Fra : Thomas

Dato : 18-06-03 17:56

"Coffea ramosa" <no@mail.com> wrote in message news:<bakv7n$smi$1@news.net.uni-c.dk>...

> Hmm, du ser vist ikke reklamer.

Jo, jeg har bestemt set reklamen for Enkelt-bitter, men jeg forstår
ærligt talt ikke et ord af det som kvinden rabler af sig.

Gør du det?

VH

Thomas