V: Ibook G3
Fra : Nicolai Thomsen

Dato : 20-05-03 10:57

Jeg har fået fingre i en ibook. Jeg ved at den har disse specifikationer 433
mhz og 196 mb ram derudover har den 10 gb harddisk, firewire osv. Jeg ved
meget lidt om mac og har da også fundet ud af at det ikke lige er min stil,
nu er mit spørgsmål så bare hvad kan sådan en indbringe ved et eventuelt
salg

Best Regards
Nicoali Thomsen

Fra : Morten Lind

Dato : 20-05-03 11:47

Nicolai Thomsen <nicolai@ycom.dk> wrote:

> [...]
> nu er mit spørgsmål så bare hvad kan sådan en indbringe ved et eventuelt

Hej Nicolai

dk.marked.privat.edb.mac er nok et hurtigere sted, men hvis det er
studentermodellen, toiletbrættet, den farvede "runde", så tror jeg, du
kan få 2000 kr.

Det ville i hvert fald være, hvad jeg maksimalt ville byde, hvis jeg
havde brug for den.

Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-05-03 20:01

eller markedet på www.mediamac.dk

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 21-05-03 00:35

> [...] så tror jeg, du
> kan få 2000 kr.
>
> Det ville i hvert fald være, hvad jeg maksimalt ville byde, hvis jeg
> havde brug for den.

Jeg tror mindst den ligger mellem 3000 og 4000.

Morten vurderede da selv en 300mhz model i slutningen af februar til at
ligge på omkring 3500, hvis han virkeligt skulle bruge den, men
hukommmelse kan vi jo altid have brug for

Jeg kan forresten kun finde de gamle iBooks i i 300, 366 eller 466mhz
modeller.

- Jørgen

Nb. Jeg vil da godt købe den for 2k, hvis den er i pæn stand

Fra : Morten Lind

Dato : 21-05-03 06:49

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> [...]
> ligge på omkring 3500, hvis han virkeligt skulle bruge den, men
> hukommmelse kan vi jo altid have brug for

Hæ, hæ.....Jørgen - det må ha´ været størrelsen på baglommen, der fik
loppet prisen op))))
(Iøvrigt ku´ det jo være, man selv kom til at stå i samme situation en
dag, ikke sandt?)
Og så vidt jeg husker - men du har ret, jeg husker ikke særlig godt, var
det en anden model. Denne model er håndtasken, som jeg forstår det)
M.

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 21-05-03 13:35

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Og så vidt jeg husker - men du har ret, jeg husker ikke særlig godt, var
> det en anden model. Denne model er håndtasken, som jeg forstår det)

Ja det må være den model han mener, det er bare ærgeligt at håndtaget
revner og falder af pga. materiale/ konstruktionsfejlen i håndtaget. Jeg
synes ellers det er den ultimative bærbare - meget robust pga. den
kraftige plastik og de runde former, suk nostalgi, jeg får næsten lyst
til at få sådan en igen :o/

- Jørgen

Fra : Per Madsen

Dato : 21-05-03 00:36

> [...]

> kan få 2000 kr.
>
> Det ville i hvert fald være, hvad jeg maksimalt ville byde, hvis jeg

Tillad mig at være uenig
Jeg har næsten lige købt en iBook SE til 3500,- og det synes jeg
egenligt er ret rimeligt. Ovenstående kan sikkert indbringe 4000-4500 på
Mediamac.dk.....

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.