Grillbriketter fra Aldi?
Fra : Hans Paulin

Dato : 20-05-03 10:41

....jeg skal ha gang i grillen en 2-3 timer i weekenden...

....Aldi sælger grillbriketter - 3 kg. for 15 kr...

....har nogen erfaringer med subjektet?

....og hvor stor en mængde skal jeg bruge - grillen er 1,8 m2
(250x72 cm.)?
Hans

Fra : B.

Dato : 21-05-03 19:12

Hej Hans !.
Gør dig selv den tjeneste, og køb nogle ordentlige briketter.
Jeg vil anbefale Quickglow (Sikkert stavet forkert ) de kan bla. købes i
Føtex.
De billige holder ikke varmen i nær så lang tid som ovenstående.
Du kan evt. købe en pose trækul og blande med for at få "kul" smagen med,
her skal du heller ikke købe de billigste siger min erfaring.

Held og lykke med dk.fritid.bil arrangementet .

Mvh. Brian
Sønderborg.