worddok åbnet fra email...
Fra : JS

Dato : 20-05-03 10:00

Et vedhæftet worddokument åbnes fra OE.
Der reddigeres i det og det gemmes igen, hvorefter Word lukkes ned.
Er dokumentet gemt og hvor ligger det i så fald? Når jeg åbner den
vedhæftede fil igen åbnes det oprindelige...

Fra : pre

Dato : 20-05-03 10:40

Det kan ligge hvorsomhelst imellem Temporære filer.

Her er f. eks.:
C:\WINDOWS\Temporary Internet
Files\Content.IE5\Q6OZZY2P\TabelTekst.doc

Et vedhæftet document kan kun optræde i sin oprindelige form.
Redigeres det skal der indsættes både sti og navn.

pre