Beste P2P program
Fra : Henrik Lindskou

Dato : 20-05-03 08:47

Hej gruppe

Hvad er jerres erfaring med P2P, jeg har prøvet:
1) LimeWire. Rimelig god hvis man sørge for at have den nyest version
2) DirectConnect. Der er en hel del ventetid på downloads.
3) eDonkey. som er et terminal program uden Gui (ikke noget for mig)
4) MorpheusMac FileGrabber. (Kunne ikke få det til at køre bag min FW)
5) BitTorrent. har jeg ikke prøvet endnu, just hentet.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 20-05-03 09:10

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> writes:

> 3) eDonkey. som er et terminal program uden Gui (ikke noget for mig)

Der findes jo altså også andre klienter end den officielle
eDonkeyklient. Herudover findes der indtil flere GUI programmer til
eDonkey. http://ed2k-gtk-gui.sf.net er blot et af dem. Disse kan
typisk også bruges sammen med Overnet.

> 5) BitTorrent. har jeg ikke prøvet endnu, just hentet.

Jeg hentede RedHat-9 cd'erene (tre stk.) med en forbavsende god
hastighed. Jeg kender desværre ikke så mange der bruger BitTorrent,
men det lader i hvert fald til at virke godt.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 21-05-03 22:59

Thomas Bjorn Andersen wrote:

>Der findes jo altså også andre klienter end den officielle
>eDonkeyklient. Herudover findes der indtil flere GUI programmer til
> [...]

Ja det ser lovende ud, men så skal jeg jo også have x11 / fink
installeret hvis jeg har forstået det rigtigt ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-05-03 10:30

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> 4) MorpheusMac FileGrabber. (Kunne ikke få det til at køre bag min FW)
> 5) BitTorrent. har jeg ikke prøvet endnu, just hentet.

Hvorofr er Acquisition ikke med?

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/

Government is force - taxes are blackmail.

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 20-05-03 10:48

Peter Perlsø wrote:

>Hvorofr er Acquisition ikke med?
>
>mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
>
>Government is force - taxes are blackmail.

Henter den senere på dagen, kendte den ikke i forvejen.
Hvad er dine erfaringer med den ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Now trying the Spanish Acquisition.
MontyPyton

Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-05-03 15:04

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Hvad er dine erfaringer med den ?

Gode. Det er stabilt, og bruger i seneste version meget få
systemressourcer.

Fra : Ben Knudsen

Dato : 20-05-03 11:29

Jeg holder personligt meget af acquisition

ben

Fra : Per Madsen

Dato : 20-05-03 18:14

> [...]

> 4) MorpheusMac FileGrabber. (Kunne ikke få det til at køre bag min FW)
> 5) BitTorrent. har jeg ikke prøvet endnu, just hentet.

KDX sparker virkelig r.. hvis man ellers kan finde en god server.
Hentede YDL ned med 42 kbps forleden (har en 384 kbps adsl linie, som
jeg prøvede at booste til 2 mb,- hentede resten af YDL m. 200 kbps!!)

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Bitbucket

Dato : 20-05-03 18:35

> [...]

> 4) MorpheusMac FileGrabber. (Kunne ikke få det til at køre bag min FW)
> 5) BitTorrent. har jeg ikke prøvet endnu, just hentet.

Acquisition er den mindst ringe. Når det gælder MP3 er den uovertruffen.

Pitbull Pro er heller ikke ringe, find den fil man vil downloade på
www.tracker-tracker.com og puds pitbullen på den, det kan tage laang tid
før man kommer til, men pitbullen holder pladsen i køen.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Dan Henriksen

Dato : 21-05-03 11:06

> Acquisition er den mindst ringe. Når det gælder MP3 er den uovertruffen.

Acquisition er min favorit...

Dan

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 21-05-03 00:12

Henrik Lindskou wrote:

> [...]
> 4) MorpheusMac FileGrabber. (Kunne ikke få det til at køre bag min FW)
> 5) BitTorrent. har jeg ikke prøvet endnu, just hentet.

Takker for de nye bud, fandt i min søgen også Neo der kan hentes på:
http://web.ics.purdue.edu/~mthole/neo/index.html

--

Henrik Lindskou