Priceline
Fra : Kenneth

Dato : 20-05-03 08:12

nu er der så mange der snakker om priceline.
men når jeg er inde på siden og skal registrere mig, så ser det ud for til
at siden kun er tilegnet amerikanere. Er det bare mig der har overset et
eller andet ?

Mvh Kenneth

Fra : Lars Brink

Dato : 20-05-03 09:06

> at siden kun er tilegnet amerikanere. Er det bare mig der har overset et
> eller andet ?

Det er korrekt, men du må meget gerne være 'amerikaner' lidt. Brug evt.
Beverly Hills 90210 som din ID som amerikaner når du booker. De sender ikke
noget, så det betyder ikke noget.

God fornøjelse.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Kenneth

Dato : 20-05-03 09:08

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message

> [...]
>
> --
> Mvh - Lars Brink
>
> I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Aha.. Det må jeg prøve så .tak for svaret

Kenneth

Fra : Pizzaman

Dato : 21-05-03 10:58

Der findes også en engelsk version af Priceline, hvis du hellere vil
være "Englænder"...

www.priceline.co.uk

husk bare at her byder du i GBP.

Pizzaman