Udskiftning af dommer
Fra : Peter

Dato : 19-05-03 23:10

Er der nogen, som ved, hvordan man kan få udskiftet en dommr i en
byretssag. Pågældende har både verbalt og skriftligt tydeligt
tilkendegivet en partiskhed i en sag. Bl.a. truet et vidne med
"anklage for mened" til trods for at pågældene vidne afgav sandfærdig
vidneforklaring.

Fra : TGD

Dato : 20-05-03 03:09

"Peter" <peca@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilkendegivet en partiskhed i en sag. Bl.a. truet et vidne med
> "anklage for mened" til trods for at pågældene vidne afgav sandfærdig

Det er da vist svaret på en gang før.

Fra : Peter

Dato : 28-05-03 08:47

"TGD" <mrx@dk2net.dk> wrote in message news:<l7gya.71249$y3.5086184@news010.worldonline.dk>...
> "Peter" <peca@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er da vist svaret på en gang før.

Ved du tilfældigvis hvor jeg finder pågældene artikkel/indlæg.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 28-05-03 16:02

> Ved du tilfældigvis hvor jeg finder pågældene artikkel/indlæg.

Søg på google. "Fjernelse af dommer". Groups. Øverste tråd.

mvh.
Martin Jørgensen.