Finde en bekendtgørelse
Fra : Christian Bruun

Dato : 19-05-03 13:19

Hej

Er det muligt nogle steder at finde en bekendtgørelse? Det drejer sig
om:

Bolig- og Byministeriets Bekendtgørelse om opsigelse i statsstøttede
almene ungdomsboliger af 19. juni 1988

Som jeg via Goggle, har fundet ud af også hedder "bekendtgørelse nr.
370 af 19. juni 1998 "

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 13:23

"Christian Bruun" <christian@kollegiegaarden.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> almene ungdomsboliger af 19. juni 1988
>
> Som jeg via Goggle, har fundet ud af også hedder "bekendtgørelse nr.

http://www.retsinfo.dk/danlov/danlov.htm

Har du tjekket den ?

/Jan

Fra : Christian Bruun

Dato : 19-05-03 13:56

Hej Jan

>http://www.retsinfo.dk/danlov/danlov.htm

>Har du tjekket den ?

Nu har jeg
Mange tak for hjælpen, og for den hurtige respons tid.

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 14:50

> Nu har jeg
> Mange tak for hjælpen, og for den hurtige respons tid.

No problemo !

/Jan