Automatisk sletning af besked på Nokia 610~
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 19-05-03 21:34

Er det ikke muligt, at få telefonen til at slette beskedvinduet
automatisk, når en besked er sendt. Det er sgu pisse irriterende, at den
forrige besked står i "opret besked" og derfor først skal slettes, når
manskal skrive en ny. Kan det lade sig gøre?

\Mandal

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-05-03 22:05

"Brian Fisker [8900]" skrev i en meddelelse
> [...]
> forrige besked står i "opret besked" og derfor først skal slettes, når
> manskal skrive en ny. Kan det lade sig gøre?

Det tror jeg desværre ikke du skal regne med... På min 6610 er der ingen
indstillinger i dén retning nogen steder i menuen. Jeg har blot fået gjort
det til en vane, at hver gang jeg skal skrive en besked, trykker jeg lige på
valg, to ned, og vælger slet tekst. Det er faktisk bare blevet en refleks,
som jeg slet ikke tænker over....

Hygge...
Daniel

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 19-05-03 22:19

Daniel Alstrup wrote:
> [...]
> trykker jeg lige på valg, to ned, og vælger slet tekst. Det er
> faktisk bare blevet en refleks, som jeg slet ikke tænker over....

Dér er jeg også nået til (refleksen) - tænkte bare, at det sgu er
fór dumt! Hvor ofte sender man den samme besked to gange? Og den ligger
endda i "sendte poster" også! Det er det eneste minus ved telefonen, men
det bliver sgu trælst i længden!

\Mandal

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 20-05-03 08:07

> Og den ligger endda i "sendte poster" også!
> Det er det eneste minus ved telefonen, men
> det bliver sgu trælst i længden!
>
> \Mandal

Ved I, om man kan undgå, at 6610 lægger afsendte beskeder i "Sendte
beskeder"?

Mvh.

Mads

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-05-03 08:20

Mads Jakobsen wrote:
> Ved I, om man kan undgå, at 6610 lægger afsendte beskeder i "Sendte
> beskeder"?

Kan man ikke :( - men man kan sætte den til automatisk at overskrive
beskeder i "Sendte beskeder" (og "Indbakke" for den sags skyld), når
bakken er fyldt.

\Mandal

Fra : Anders Ravn

Dato : 20-05-03 08:30

> Kan man ikke :( - men man kan sætte den til automatisk at overskrive
> beskeder i "Sendte beskeder" (og "Indbakke" for den sags skyld), når
> bakken er fyldt.

Jeg var ellers _overbevist_ om at jeg havde set en "Gem i sendte beskeder"
Ja/nej-tingest... Men det har jeg jo så nok ikk, hvis du skriver at man ikk
kan :(

//Anders

Fra : Anders Ravn

Dato : 20-05-03 08:28

> [...]

> valg, to ned, og vælger slet tekst. Det er faktisk bare blevet en refleks,

Samme her, bortset at jeg skulle trykke 3 gange ned (Ældre version software)
og så fik jeg opdateret til ver 4.18, og så er det ændret til 2 gange ned
:( Og da det var blevet en refleks, var det svært at vænne sig af med...
Hehe

//Anders