X-com ?
Fra : Inc

Dato : 19-05-03 12:31

er der ikke kommet noget nyt der mindre om X-Com serien, jeg savner sq at
passe på moder jord på den måde =)

og jeg forsøgte at smide Enermy Unknowen ind her i weekenden, hvilket gik
meget fint ind til jeg skulle bygge min base, så lukkede det sq ned =(,
******* dos spil, så findes der ikke noget der minder om, og ikke går amokk
bare fordi min pc ikke er en 4/86

Fra : Lars Funck

Dato : 19-05-03 12:40

"Inc" <de@VÆKMEDDETHERmonstersurf.dk> skrev i en meddelelse
> er der ikke kommet noget nyt der mindre om X-Com serien, jeg savner sq at
> passe på moder jord på den måde =)

http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1563

Tag et kig på den :)

MVH

Lars

Fra : Inc

Dato : 19-05-03 12:40

LoL det er jo lige tiden til at spørge så ;)

Fra : Jakob Hansen

Dato : 19-05-03 13:31

On Mon, 19 May 2003 13:30:33 +0200, "Inc"
<de@VÆKMEDDETHERmonstersurf.dk> wrote:

>er der ikke kommet noget nyt der mindre om X-Com serien, jeg savner sq at
>passe på moder jord på den måde =)

Kommer inden alt for længe:
http://www.ufo-aftermath.com/

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 19-05-03 15:39

JUBIIIIIIIIII ;)
Jeg brugte utallige timer på de første spil i serien.

Mikkel

Fra : eli

Dato : 19-05-03 21:10

jeg bliver som et barn igen, når det kommer..bare der ikke går for meget rts
i det..

--
M.v.h
Dan

Fra : Thor

Dato : 19-05-03 20:54

> [...]
>
> og jeg forsøgte at smide Enermy Unknowen ind her i weekenden, hvilket gik
> meget fint ind til jeg skulle bygge min base, så lukkede det sq ned =(,
Du bruger WinXP kan jeg regne ud.... jeg savende også selv det spil og
spiller det tit på en af mine venners bærbare(gammel´), men det gør jeg ikke
mere fordi jeg har lagt Linux ind sammen med wine.. og det kan godt køre der

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-05-03 15:32

Inc wrote:
> [...]
> ned =(, ******* dos spil, så findes der ikke noget der minder om, og
> ikke går amokk bare fordi min pc ikke er en 4/86

Prøv BOCHS http://bochs.sourceforge.net/
DOSBox: http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1
Eller Dodge: http://www.eliel.com/dodge.html
Hvis det er lyden der får det til at crashe; VDMSound:
https://sourceforge.net/projects/vdmsound/

eller hold øje med MESS: http://www.mess.org/

-Sune