Patient ville have oralsex(EBforside19-05-~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-05-03 09:39

Patient ville have oralsex(EBforside19-05-2003)

Et af de sædvanlige eksempler på hysterisk, overfølsom mimose-adfærd hos
plejepersonale har fået forsideomtale i EB d.d.

En fuld patient beder sygeplejersken om et smækkys og at hun "sutter på hans
store tykke".

I stedet for en naturlig venlig afvisning, viser hun ham en kold skulder og
forlader terapien

Artiklen slutter "Hun sagde aldrig noget direkte til manden. I stedet for
gik det ud over kollegerne. Vi er gode til at tale sammen og efter sådan en
situation får vi opbakning fra hinanden. Men vi burde åbne munden noget mere
og sige til patienterne, at det eller det gider vi ikke findes os i".

Selvom hun med den sidste sætning anerkender sin egen inkompetence og
svaghed, bør hun trues med fyring.

Bruger man udtrykket sindsyge om "irrationel adfærd med skadeligt resultat,
hvor man burde vide bedre", så er denne sygeplejerske sindsyg.

Målelig hjernedefekt har hun næppe, ligesom 99,9% af sindsygdiagnosticerede.

At forlade en skadestuepatient(og det var der tale om) kan være at
sidestille med vold.

Vedr debatten om den udbredte foragt for folk, der ikke altid urinerer
reglementeret, er historien relevant. Også imod inkontinente vil der være
snobbet arrogance og foragt, og man vil straffe med isnende tavshed og gå ud
og holde faglig møde med kammeraterne og ikke passe det arbejde man er
betalt for.

Denne patient var beruset, altså selvforgiftet af alkohol. Det undskylder
ikke for mord, men det bør dæmpe dømmesyge i en situation hvor terapi og kun
terapi er sagen.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-03 14:01

On Mon, 19 May 2003 10:39:00 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]
>plejepersonale har fået forsideomtale i EB d.d.
>

>En fuld patient beder sygeplejersken om et smækkys og at hun "sutter på hans

han har da hygget sig !

>I stedet for en naturlig venlig afvisning, viser hun ham en kold skulder og
>forlader terapien

den er lige til embedeslægen !
selvom jeg godt nok betviler at det står i hendes jop beskirvesle
eller udanelse at hun skal udvise varme og forståelse for en eller
anden rallene fuld stoder -
synd det ikke var min søster han kom til hun er sådan en der laver
trialtlon sammen med mænd - er temligt bly men abslout hys hvis man
bryder hendes grænser ..... hun var såmænd ikke mere ind 16 da hun
slog bunden af en cola flaske og førte glas skårene op under mustagen
på en nærgående Italiener
I dag tror jeg bare hun ville have pandet ham ned trust me jeg taler
af erfaring : hun slå som en hest sparker !
vi havde vores sidste samnestæd i 91 jeg havde nok ikke fået høvl men
var kommet svært til skade hvis jeg ikke havde sendt hende en rent
slag i solar plexus :)

> [...]
>og sige til patienterne, at det eller det gider vi ikke findes os i".

det er de nu også ellers ret gode til jeg er vokset op i mellem læger
og syge plejersker - de er selvføligt ikke københavner , der kan
klynke over ALT - men de er faktisk ret gode til at håndtere trlæse
patinter....

>Selvom hun med den sidste sætning anerkender sin egen inkompetence og
>svaghed, bør hun trues med fyring.

fængsling

>Bruger man udtrykket sindsyge om "irrationel adfærd med skadeligt resultat,
>hvor man burde vide bedre", så er denne sygeplejerske sindsyg.

lige til bælte fiksering og indlægelse !

>At forlade en skadestuepatient(og det var der tale om) kan være at
>sidestille med vold.

hun er angivelige være en årsagen til det han blve indlagt med og folk
klager over maden på hospitaslerne tsk tsk

> [...]
>og holde faglig møde med kammeraterne og ikke passe det arbejde man er

du har sgu fat i den lange ende man burde have ansat en call girl på
alle landet hospitaler der kunne komme springene og klare patinternes
seksuelle behov - hvis de private hospitaler inførte det ....det vil
sgu få folk til at gribe til tegen bogen !!!

>Denne patient var beruset, altså selvforgiftet af alkohol. Det undskylder
>ikke for mord,

døde han ???

Fra : Andropov

Dato : 19-05-03 15:03

> [...]
på hans store tykke".
>I stedet for en naturlig venlig afvisning, viser hun ham en kold

Ja, manden har måske set nogle film om sygeplejerskesex og har fået
det indtryk, at de yder en udstrakt service og det kombineret med at
han er fuld og hjernen ikke er i højeste omdrejninger så forsøger
manden så at bruge sit reservehovede. Så man forstår måske nok at han
er noget forundret over reaktionen fra det kvindelige
servicepersonale.

> [...]
efter sådan en >situation får vi opbakning fra hinanden. Men vi burde
åbne munden noget mere >og sige til patienterne, at det eller det
Grunden til at de ikke siger det er måske at det er taktisk uklogt
hvis de pludselig skulle få lysten.

>Selvom hun med den sidste sætning anerkender sin egen inkompetence og
svaghed, >bør hun trues med fyring.
Det er måske lige hårdt nok. Hun kunne måske forbedre sin
servicemindedhed :)

>Bruger man udtrykket sindsyge om "irrationel adfærd med skadeligt
resultat, >hvor man burde vide bedre", så er denne sygeplejerske
sindsyg.
Om hun direkte skader patienten er måske uvist selvom han måske nok
bliver lidt tyk bag ørerne :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-03 19:25

On 19 May 2003 07:03:09 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> [...]
>manden så at bruge sit reservehovede. Så man forstår måske nok at han
>er noget forundret over reaktionen fra det kvindelige

du nævner sgu noget man burde faktisk trægge et læs baltiske piger
hjem til at arbejde på et hospitale hvor man kunne blive indlagt og få
opfyldt sine fantasier - gu w om man kan få igangsætter ydelse til det
? jeg er sikker på det ville være et hit !!!!!!!!!!!!!

>Grunden til at de ikke siger det er måske at det er taktisk uklogt
>hvis de pludselig skulle få lysten.

jeg tviler på det er overvægten af den danske kvinde der hvis klit
slår ud i flammer og lys lue - ved omgang med en skadet mand der
ligger og er stjerne stiv på en båre ....

men problematiken er well ikke svære ind man demokratisk talt ku vende
den om og sige hvis han nu havde stillet det samme spørgsmål til en
mand om man ville kysse ham og gi ham en gumler .... er du råden for
et rama skirg .... eller selvføligt ville det være i orden at pande
stoderen en og vælte ham ned fra båren nemt at forklare sig fra ja han
faldt sgu ud af sengen ..... fuld som han er hvem ville de tro på ?

>svaghed, bør hun trues med fyring.

>Det er måske lige hårdt nok. Hun kunne måske forbedre sin
>servicemindedhed :)

ahh hvis vi lige skal holde os til det sidste strå af fornuft ... så
kunne man sige ... at hun kunne jo brøle på en portør at der var en en
patint der gjorede seksuelle tilnærmelser og hun følte sig utryg om de
ikke lige gad sende noget tilsyn - rent faktisk begår han jo en æres
krænkelse i mod embedes mand i funksion og den taksere højt ..

Andropov du skal sgu ha rydet op i din citat teknik du er godt på vej
men pillene smleter indllæget sammen så det er svært at se overgnang i
mellem svar og oprindeligt indlæg.... bare lave afstand...
Nå ....

>Om hun direkte skader patienten er måske uvist selvom han måske nok
>bliver lidt tyk bag ørerne :)

jamen BW har endnu ikke svaret på om manden omkom og nu tror jeg han
tvær og gider ikke bare for at være kontrær :)

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-03 07:10

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> On 19 May 2003 07:03:09 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> jamen BW har endnu ikke svaret på om manden omkom og nu tror jeg han
> tvær og gider ikke bare for at være kontrær :)

Frygt ikke at noget kan gøre mig kontrær.
Læs hele sætningen om at "alkohol undskylder ikke mord, men det undskylder
sex-frisprog".

Nogle mere spændende tråde i dk.politik mm skabte forsinkelse - og at jeg
har lettet mit hjerte for det vigtigste vedr sygeplejersken, der burde have
ladt være at se sexchikane i fulderik-liderligheden.

De fleste skadestuepatienter behøver ingen omsorg, så han tog næppe fysisk
skade af hendes snerpede overreaktion.

Hun viste sig som en dårlig behandler - selvretfærdig og dumstolt.