Hyllest koncert til metallica på mtv
Fra : lovend

Dato : 19-05-03 17:48

Hej i gruppen

Jeg så for et par uger siden på mtv en hyllest koncert til metallica er der
nogle af jer der hved om man kan købe den nogle steder og evt. hvad navnet
er på den ?

Mvh lovend

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 20-05-03 10:54

On Mon, 19 May 2003 18:48:22 +0200, "lovend" <lovend@ofir.dk> wrote:

> [...]
>nogle af jer der hved om man kan købe den nogle steder og evt. hvad navnet
Jeg er ikke stødt på den og når alt kommer til alt, så er det jo "bare" et
almindeligt tvprogram!

Indrømmet, der var en masse god musik deri, men jeg tror nu ikke at det er
noget der bliver udgivet.

Noget andet er at jeg syntes at Metalica fik en tand flere lovord end de
fortjener.

Bevares, de har en okay lyd og bagkataloget er bestemt heller ikke kedeligt,
men ligefrem at ophøje dem til de eneste virkelige guder på metalhimmelen -
som jeg fornemmede at visse af de deltagende gæster gjorde, er måske nok at gå
lidt over stregen.

Men ellers var det et okay show.........................

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-05-03 22:32

"Metal Coven.dk" <no@way.net> skrev i en meddelelse
> [...]
at gå
> lidt over stregen.
>
> Men ellers var det et okay show.........................

Går ud fra det er MTV Icon.

Jeg mistede den sidste rest af respekt fot MTV da de klippede til
rulletekster midt i det nye nummer!!

KoRn og Limp Bizkits' covers var ok, resten af det var da lidt tyndt. Avril
Lavigne og Snoop Doggy Dog spiller metallica!!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : zcully

Dato : 21-05-03 01:50

"Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> wrote in message
> [...]
Avril
> Lavigne og Snoop Doggy Dog spiller metallica!!

Jeg syntes Snoop var ret fed. Lød egentlig udemærket når han ikke rappede.
Avril Lavigne var helt ved siden af. En så spinkel stemme også Fuel!!!!!!!!!
Jeg vil så sige at hendes band spillede den helt sublimt. Det lød tæt på
Metallica!!!

/Zcully

Fra : Martin Helbo

Dato : 21-05-03 09:49

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Fuel!!!!!!!!!
> Jeg vil så sige at hendes band spillede den helt sublimt. Det lød tæt på

Ja, bandet var ok. Hvis de endelig skulle have haft en kvindelig sanger,
skulle det have været en lidt mere 'rockbitch' type.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 21-05-03 11:50

On Wed, 21 May 2003 10:49:28 +0200, "Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk>
wrote:

> [...]
>>
>Ja, bandet var ok. Hvis de endelig skulle have haft en kvindelig sanger,
>skulle det have været en lidt mere 'rockbitch' type.

Et godt bud kunne være Anouk eller Tairrie fra My Ruin?