Invitation til kaffe symposium i København
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-05-03 21:07

Hej

Er du også en kaffe gourmet, som har mottoet hellere en kop god kaffe
fremfor kontorets slave kaffe af mystisk herkomst ?

Har du måske din egen mølle og endda kafferister ?

Kigger du altid efter bønner fremfor malet ?

Kvier du dig ved at skulle drikke tjærelignende bjesk fra en kolpe, der
er helt sort ?

Kan du nikke ja til en eller flere af disse udsagn, så er vores lille
kaffeklub nok noget for dig.

Vi har planer om at ses den 14. eller 15. juni i Charlottenlund til en
hygge eftermiddag med kaffe, prøvesmagninger, erfaringsudveksling og så
videre.

Arrangementet er IKKE kun for kaffenørder, men for alle som gerne vil
fortælle andre om deres erfaringer samt for folk med et ønske om at lære
at nyde kaffe og ikke bare bælle.

Send en mail Peter Ingsø Laursen på peter_il@e-box.dk for mere info.

http://www.groupcare.dk/da/invitation.asp?i=2675032&c=68023428

Vi glæder os til at se dig.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Coffea ramosa

Dato : 20-05-03 01:52

> Er du også en kaffe gourmet, som har mottoet hellere en kop god kaffe
> fremfor kontorets slave kaffe af mystisk herkomst ?

Hmm træls den slags kun findes i KBH..

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-05-03 12:42

Coffea ramosa <no@mail.com> wrote:

> Hmm træls den slags kun findes i KBH..

Hvis nu dette initiativ ender med en lille forening, så er der intet til
hindre for at mødes på Fyn og i Jylland.

Hvor er du i landet ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Coffea ramosa

Dato : 20-05-03 13:07

> Hvis nu dette initiativ ender med en lille forening, så er der intet til
> hindre for at mødes på Fyn og i Jylland.
>
> Hvor er du i landet ?

Midtjylland

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-05-03 12:58

> Midtjylland

Så meld dig på listen og arrangér i Midtjylland.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 21-05-03 13:20

Hejsa

> Midtjylland

Hmm det kunne man jo gøre noget ved, jeg vil da gerne komme, hvis du
byder på at starte det, hvis det er her i nærheden ,-)

[OT] Og så kunne man jo tage sin mac med (Nu det er Jeper, der
startede tråden

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50