information omkring tåsinge
Fra : karsten olesen

Dato : 19-05-03 13:40

Hej allesammen.

jeg er igang med at skrive en eksamens rapport om mad.
jeg er blevet tildelt et hotel på Tåsinge, men jeg ved ikke meget
herom.
jeg kunne godt tænke mig alle former for oplysninger om Tåsinge og
eventuelle egnsretter og specialiteter fra og omkring området.
Håber at I kan hjælpe!!!!

På forhånd tak
Karsten Olesen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 19-05-03 16:16

"karsten olesen" <26196@uv.eucvest.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg kunne godt tænke mig alle former for oplysninger om Tåsinge og
> eventuelle egnsretter og specialiteter fra og omkring området.

Har du ikke overvejet at søge på Google og gå en tur på biblioteket?

Mvh Lisbeth

Fra : Krabsen

Dato : 19-05-03 17:20

Find evt. maj 03-nummeret af 'Smag og Behag'.

Lang artikel om 'Til bords på Ærø'.

Ja, jeg ved godt, at det ikke er samme ø, men det er da på de kanter..

mvh
Krabsen