The Transporter og Knockaround Guys
Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-05-03 08:49

Hej

Nogen der har set subject? Er de værd at investere i? Kan se de snart kommer
på DVD, men ved ikke om det bare er lejefilm, eller de godt kan ses mere end
en gang.

Jeg forventer mig egentlig mest af The Transporter. Men som sagt er de noget
ved...altså som action film, forventer ikke det store skuespil og en
intelligent historie.

Mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : SiMoN

Dato : 19-05-03 09:29

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3ec88c73$0$7623$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more

"The Transporter" er alt for fed efter min mening. Fuld af action, biljagter
og hvad man ellers kan forlange af sådan en film. Jeg er ikke så meget for
actionfilm da jeg synes de hurtigt blive for trivielle men i det her
tilfælde var jeg sgu imponeret. Den holder fuldt ud. Jason Stadham er også
en fed skuespiller. Det er klart en film jeg vil se igen. Jeg tror at hvis
du kunne lide "Taxi" filmene, så vil du kunne li´ "The Transporter"

"Knockaround guys" er en ganske ok film. Til tider lidt for macho for mig.
Jeg så den mest på grund af Seth Green, da jeg synes han er for sjov. Vin
Diesel er self. den ultra coole supermand der deler lussinger ud og John
Malkovich er som sædvanlig en fornøjelse at se på. Jeg tror dog ikke at det
var en jeg ville eje og se igen.

/SiMoN

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 19-05-03 11:03

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote in message
> [...]
noget
> ved...altså som action film, forventer ikke det store skuespil og en

Jeg ville mene at ingen af dem var værd at købe. Men med din beskrivelse af
hvad du forventer, så kan du sikkert roligt købe Tranporter. Knockaround
Guys ville jeg stadig nøjes med at leje, da den ikke er så meget action som
traileren lægger op til. Personligt synes jeg Knockaround guys er langt den
bedste film af de to, men det er nok fordi jeg vil have mere end hjernedødt
manuskript og skuespil sammen med min action. Tranporter er totalt ringe på
begge punkter. Noget af det mest tynde og latterlige jeg længe har set. De
første 20 minutter lægger op til noget som jeg troede kunne være godt, men
så knækker filmen altså for mig. Og så prøver den samtidig at være en Jackie
Chan film uden Chan?!?! Normalt vill ejeg råde folk til at holde sig helt
væk, men udfra dine forventninger til en sådan film, så er jeg sikker på at
du vil kunne lide den. Masser af eksplosioner, slåskampe, biler og stunts,
og ikke ret meget andet.

Fra : Jimmy

Dato : 19-05-03 11:14

> [...]
noget
> ved...altså som action film, forventer ikke det store skuespil og en

Jeg har set Transporter og det må siges at være en seriøst dårlig film, hvis
man synes en film skal have en historie og nogenlunde skuespillere.

Men da det ikke er det du leder efter vil du nok synes den er super.

Action-scenerne var 100% urealistiske, men action, det var det.

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Holm

Dato : 19-05-03 20:43

> Jeg har set Transporter og det må siges at være en seriøst dårlig
> film

Det kan jeg kun tilslutte mig. Sjældent har jeg set nogen film der gik så
seriøst efter at være dårlig. Man må sige at projektet lykkedes. En rigtig
stinker.
Brug dine penge på et rigtigt actionbrag istedet. Jeg foreslår So Close -
den er feeed

http://www.mediacircus.net/soclose.html

Mvh
Peter

Fra : Jimmy

Dato : 19-05-03 21:19

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in message

> Det kan jeg kun tilslutte mig. Sjældent har jeg set nogen film der gik så
> seriøst efter at være dårlig. Man må sige at projektet lykkedes. En rigtig
> stinker.

Ja - I starten gav jeg helt op, da han sad blokeret i en gyde i sin fine bil
og gassede helt vildt op på stedet til bilen til sidst *FLØJ* hen over en
lastbil og en bro!

Eller den koreograferede "kamp-scene", hvor han smurte sig selv ind i olie
og gled frem og tilbage.

Og prisen i den scene var klart, da han hoppede op på en cykel og sparkede
pedalerne af!

Sjældent har jeg set *SÅ* urealistiske scener!

Og så tabte den helt vildt på at den skulle appellere til den amerikanske
politisk korrekthed ved at han ikke måtte slå nogen ihjel!
Damn - han er oppe at slås med måske 10 fyre, og han slutter altid kampen af
med enten at slå dem midlertidigt ud eller vise dem at han kunne have dræbt
dem, hvis han havde villet.
Som om de i virkeligheden ikke bare ville stå op gen og slå ham ned.

Virkeligt ringe film.

Mvh
Jimmy

Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-05-03 06:29

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stinker.
> Brug dine penge på et rigtigt actionbrag istedet. Jeg foreslår So Close -

Se det er også en film jeg har overvejet nøje, den er bare lige udsolgt i
øjeblikket der hvor jeg plejer at købe disse film. Men ellers står den også
højt på min liste.

Éllers andre nyere actionbrag der kan anbefales, nationalitet underordnet.
Har set mange gode film på det sidste, men ikke mange gode actionfilm.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-05-03 06:27

Ups, jeg fik vist formuleret mig forkert. Jeg er ikke udeefter et actionbrag
med en totalt latterlig handling. Jeg mente bare at jeg ikke forventede
noget nyt af historien, den må godt være set mange gange før, bare den
hænger ok sammen. Skuespillet behøver ikke være oscar stof, bare de gør det
ok.

Men efter jeres beskrivelser, så lader det til at de vist skal ses på leje
først.

Lige et spørgsmål, Simon kunne meget godt lide Transporter og sammenlignede
den med Taxi filmene. Taxi 1 synes jeg var rigtig god, taxi 2 var okay at se
en enkelt gang, men lidt for plat.
Jer der synes at Transporter stinker, hvad synes i om taxi filmene?

Mvh. Brian